Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-23, 03:17
Medlem
Undrar vilka cigaretter som är "nyttigast" eller minst farliga som finns att köpa just nu? Dvs med minst mg tjära och kolmonoxid, men endå runt 0.5-0.7 mg i nikotin? Och nu menar jag inga superduper-extra-mega-light paket på 0.1mg nikotin, utan vanliga light paket liksom.

Har sökt men inte hittat nått svar.
Citera
2008-07-24, 05:21
Medlem
Light-cigg är inte så mycket nyttigare än vanliga cigg. Det är i princip bara smaken på tobaken som förändras.
Citera
2008-07-24, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen
Undrar vilka cigaretter som är "nyttigast" eller minst farliga som finns att köpa just nu? Dvs med minst mg tjära och kolmonoxid, men endå runt 0.5-0.7 mg i nikotin? Och nu menar jag inga superduper-extra-mega-light paket på 0.1mg nikotin, utan vanliga light paket liksom.

prince med dillsmak?
Citera
2008-07-24, 07:18
Medlem
roxies avatar
Chokladcigg?

(var bara tvungen)
Citera
2008-07-24, 07:41
Medlem
mollydotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunkeen

Kolmonoxid och tjära bildas när du röker så den kommer du inte undan. Om du inte väljer en sån där låtsascigg=inhalator.
En "light"-cigg eller inte -skillnaden är att hoppa ifrån nionde eller "bara" sjunde våningen.Det är ju inte särkilt mycket "nyttigare" att hoppa ifrån sjunde.
ALLA light-produkter är skit. Kom ihåg det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in