Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-22, 21:14
  #1
Medlem
Då min Xbox 360 pajjat (eller tja, det fungerade att spela på den men det gick inte att ansluta till Live så det är ivägskickad till Microsoft) nu med ett par veckor kvar av sommarlovet, kommer jag att gå miste om de nattliga omgångarna i spel som Civilization Revolution, Battlefield osv. Därför undar jag om det någonstans är möjligt att hyra en konsol under några veckor. Har sökt på google men icke funnit något, så lite hjälp vore mycket uppskattat.

Frågan är alltså, är det möjligt att hyra en Xbox 360 och i så fall varifrån? Tack på förhand.

(Ber om ursäkt, råkade hamna i fel forum..sorry)
Citera
2008-07-22, 21:54
  #2
Medlem
StoneWolfs avatar
Också intresserad.
Citera
2008-07-22, 23:50
  #3
Medlem
Big Bosss avatar
Kan man ens hyra spel till X360 i Sverige? Man kan låna om en ett väldigt litet utbud av spel på vissa bibliotek.
Citera
2008-07-23, 00:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Kan man ens hyra spel till X360 i Sverige? Man kan låna om en ett väldigt litet utbud av spel på vissa bibliotek.

Jodå, det går på flera ställen (t ex hyraspel.se).
Citera
2008-07-23, 12:22
  #5
Medlem
hoaxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Kan man ens hyra spel till X360 i Sverige? Man kan låna om en ett väldigt litet utbud av spel på vissa bibliotek.

Stadsbiblioteket i Malmö har iaf ett hyfsat stort utbud
Citera
2008-07-23, 12:58
  #6
Avstängd
Vapendragares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Kan man ens hyra spel till X360 i Sverige? Man kan låna om en ett väldigt litet utbud av spel på vissa bibliotek.

http://www.coolgames.se
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback