Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-21, 11:31
  #1
Medlem
Hej

Jag söker en lista på Svenska internetcafèer, eller eg ett cafè i närheten av fridhemsplan där man kan lira wow några timmar en vardagkväll som denna?

/ Ja ja besserwisser.. jag sökte efter tidigare trådar!!
Citera
2008-07-21, 11:46
  #2
Medlem
chaoswithins avatar
Vet inte om det finns några listor eller så, men att söka på internetcafe på eniro funkar nog.
Citera
2008-07-21, 11:48
  #3
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Vet inte om det finns några listor eller så, men att söka på internetcafe på eniro funkar nog.
Word up!
Citera
2008-07-21, 12:35
  #4
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ivan
Hej

Jag söker en lista på Svenska internetcafèer, eller eg ett cafè i närheten av fridhemsplan där man kan lira wow några timmar en vardagkväll som denna?

/ Ja ja besserwisser.. jag sökte efter tidigare trådar!!

Tja, finns ju några stycken. Om du är villig att ta tunnelbanan / Buss 4 till Odenplan så finns det ju Inferno Online, 10 kr per timme. Och nästan bakom Handels så finns Zkillz (spelling?). Kommer dock inte ihåg priset där.

Vid Kungsholmstorg så finns det något som heter "Dragonslair", tror jag. Där finns det nog också datorer, men jag skulle rekommendera Inferno före det.
Citera
2008-07-21, 12:40
  #5
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Tja, finns ju några stycken. Om du är villig att ta tunnelbanan / Buss 4 till Odenplan så finns det ju Inferno Online, 10 kr per timme. Och nästan bakom Handels så finns Zkillz (spelling?). Kommer dock inte ihåg priset där.

Vid Kungsholmstorg så finns det något som heter "Dragonslair", tror jag. Där finns det nog också datorer, men jag skulle rekommendera Inferno före det.
Dragon's Lair suger svettig getpung, en helt kompani av 13-16 åringar som sitter och gastar och skriker till varandra över hela lokalen, och ofta även kastar saker.

Inferno däremot är helt ok, men även där kan det finnas sådana problem (De få gånger jag kör på café så kör jag på Inferno.)
Citera
2008-07-21, 20:34
  #6
Medlem
nyllet_2s avatar
Jag skulle nog vilja hävda att Dragon's Lair är mer för Rollspel och liknande än dator gaming.. Även om det finns det med :P
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback