Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-07-22, 05:26
  #13
Medlem
Vill minnas att det är Traci som är med i dubbelmackan, men det är ingen anal DP, det är båda som penetrerar vaginalt samtidigt. Någon anal scen med henne har jag aldrig sett. Däremot sett analt med Ginger Lynn, inte bara desperat, sent i karriären utan en tidig DP med Tom Byron.
Citera
2008-07-22, 16:48
  #14
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Den sista scenen du nämner finns med på 24 karat. Det är Jamie Gillis som kommer mot henne när hon går omkring i kjol med ett fat med kakor och mjölk. -Cockies and milk !säger han och hon backar och trillar ned i soffan. Hela fatet flyger åt helvete men i nästa scen så ligger hon upp och ned och håller fortfarande fatet med alla kakor och mjölkglas i exemplarisk ordning=)

fullständigt omöjligt att hitta godingen 24 karat längre nånstans. Jag har den på VHS, men orkar inte rippa den. Finns en riktigt het scen med en italienska i tvättstugan och om jag minns rätt sa narratorn att det va enda scenen hon gjorde. Men fin var hon iaf. Alltid velat luska vidare på vem det var och om det verkligen var hennes enda scen.
Citera
2008-07-22, 16:49
  #15
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulapa
Vill minnas att det är Traci som är med i dubbelmackan, men det är ingen anal DP, det är båda som penetrerar vaginalt samtidigt. Någon anal scen med henne har jag aldrig sett. Däremot sett analt med Ginger Lynn, inte bara desperat, sent i karriären utan en tidig DP med Tom Byron.

Allt jag hittar online pekar på att det är en standin även på DPP'n.
Citera
2008-07-22, 16:50
  #16
Medlem
Bronkzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Den är bra den scenen. Gillis var vaktmästare som hittar en porrblaska i soptunnan han blir kåt av och så dyker upp den oskyldiga Traci upp med kakor och saft. Spelar en oskuldsfull flicka och anledningen till att hon bjuder på kaka och saft berodde på att hon är en mycket god kristen som såg det som kristligt att bjuda den gamla mannan på fika. Knulla visste hon väl inte vad det var och ännu mindre upplevt.

Tror det var en av hennes första scener men är inte helt säker.

Det är jävligt roligt när man hör hans tankar medan han gökar henne. haha.
Citera
2018-05-07, 12:31
  #17
Medlem
ChrisMcCandlesss avatar
Fyller 50 år idag.
Hipp, hipp!
Citera
2018-05-13, 11:42
  #18
Medlem
baise-mois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisMcCandless
Fyller 50 år idag.
Hipp, hipp!

Den som vill fira med 50-åringen kan göra det via TV-serien "Swedish Dicks" med Peter Stormare.

https://www.youtube.com/watch?v=C1xA3DbL_hY
Citera
2018-05-13, 23:33
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deon Lime
Traci Lords torde vara den mest kända porrskådisen i den mening att om någon kan en porrstjärna är det troligen henne. Beroende på härvan kring hennes ålder men jag undrar hur stort namn hon egentligen var under sin aktiva karriär innan hon ökänd?

Var hon egentligen i närheten av storheter som Seka, Amber och Ginger Lynn uner 80-talet och hur står hon i jämförförelse med något mindre namn som Stacey Donovan?

Nej, hon var enligt min mening inte i närheten av Seka och systrarna Lynn avseende popularitet. Lords karriär varade ju inte många år. Sedan har jag aldrig tyckt att Lords var särskilt behaglig eller upphetsande att se; hängpattar, grisögon och ett ansiktsuttryck som utstrålar ointresse för sex.
Citera
2018-05-27, 03:39
  #20
Medlem
mjukmjukares avatar
Hon var en knullmaskin som såg ut att njuta.
Hon gick att använda och gjorde normala män sprängkåta!!!
Hon kunde sin sak redan då....


´
Citera
2018-05-28, 11:56
  #21
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Hon var en knullmaskin som såg ut att njuta.
Hon gick att använda och gjorde normala män sprängkåta!!!
Hon kunde sin sak redan då....


´

Menar du att hon blev ännu bättre senare?
Citera
2018-06-25, 11:32
  #22
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Menar du att hon blev ännu bättre senare?


Nej.
"Redan då" syftar till hennes ungdom för tiden filmerna spelades in.....


Citera
2018-07-29, 16:35
  #23
Medlem
Hon var fantastisk under sin aktiva karriär. En perfekt, naturlig kropp och hennes inlevelse är fortfarande omatchad i branschen. Jag brukar fortfarande "nostalgirunka" till henne. Fantastisk kvinna på alla sätt! Riktigt roligt att hon lyckats göra karriär även efter porren, hon har så många olika talanger. Önskar att hon skulle göra comeback i en vuxenfilm.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback