2008-07-20, 06:22
Medlem
-X-hellfires avatar
...försökte först skriva ut den med Foxit PDF Reader men utskriften la av efte 8 sidor och ett felmeddelande i utskrifthanteraren och ett tjock svart streck typ över pappret i Laserskrivaren...

fick avinstallera skiten då det inte var första gången det krånglat med Foxit

laddade ner senaste Adobe Reader 8, installerade det bla bla bla

skulle skriva ut en manual och "valde udda sidor", men det översta alternativet "alla sidor" var valt,

och likt förbannat skrev den ut jämna sidnummer, nu var det iofs en prolog med romerska siffor som ställde till det

men det skall väl ändå stämma med sidnummer, vilket jag då tänkte att den ändå hade valt att skriva ut "alla sidor"

valde då att kasta den bunten ca 2-3cm och skriva ut pånytt men denna gång valde jag alternativet enstaka sidor 1-244 samt "udda sidor" och skrev ut

det blev en exakt likadan lunta med med "jämna sidor", ja ja tänkte jag då vänder jag på den luntan och matar in den det andra facket på laserskrivaren och valde "jämna sidor" samt "omvänd" utskriftordning

men den luntan gick precis i, tyckte jag, men så fort utskriften började så drog den snett in 2 papper på en gång och stannade

papperstrassel, elfter en halvtimme efter att dammat av en manual och hittat rätt spakar att dra på var papperstrasslet löst

hämtade då den första luntan, som jag slängt innan, och plockade fram ett par papper därifrån och matade då in en liten del av luntan, till sidan 168 till 232

gjorde då samma procedur som innan men nu skulle jag välja ut sidintervallet manuellt, då stämmer ju inte det då "prologen" igår i det totala antalet sidor, efter att kliat mig i huvudet några gånger, har jag kört fast

finns det något enklare sätt, jag tror jag blir tokig!

Citera
2008-07-20, 07:15
Medlem
Skriv ut virtuell till PDF med foxit pdf printer, så kan du testa dig fram med olika inställningar till du tycker att det blir bra och kan då skriva ut.

Det låter oekonomiskt, tidskrävande och besvärligt att skriva ut i pappersformat när man försöker få inställningarna att fungera.

För i övrigt tillhöra Foxits Produkter mina favoritprogram, har använt foxit editor hundratals gånger. Du har väl senaste versionen? Det är en jävla skillnad mellan den och föregångaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in