Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Du vet inte vad du går miste om, lillen. Det är så jävla sexigt med kvinnor som har egen vilja och visar vad dom vill och kan.
Fan så trist att aldrig kunna veta om ens kvinna verkligen vill ha sex eller om hon bara gör det för att hon känner att hon måste....
Ni som lever i er trångsynta och bakåtsträvande bubbla där ord som "heder" är mer värda än "kärlek" och "samvaro" - ni är stora förlorare. Tids nog kommer civilisationen ifatt även er men då är du för gammal för att kunna ta del av den. Men fortsätt du att tvinga dina (eventuella) tjejer till diverse sexuella handlingar om det ger dig känslan av att vara macho inför dina polare.
Du kanske kan berätta för mig, tanti, så fint det är att slicka fitta.
Det är klart att hon vill, hon vet att sådant ingår ingår i ett förhållande och om hon inte ville skulle hon inte vara med en man från första början. Hon har redan gett samtycke från början. Då kan hon inte förvänta sig att mannen ska gå efter hennes godtycke (vad hon "känner för") i det enskilda fallet. Det är inget konstigt, men fullt rimligt.
Citat:
PS. Du har ju i tidigare trådar skrytit om att du gärna sätter på män i röven eftersom du anser att det inte är en homosex-akt. Måste dessa grabbar också lätta på skinkorna när det passar dig eller har dom en fri vilja...?
Det är OT i den här tråden.
Citat:
Nu spelar du dum. Jag kan inte se någon annan möjlighet. Ingen kan vara så förblindad av sjuka patriarkala normer...eller jo...det är väl just så det tyvärr är. Växer man upp i en miljö där mannens ord är lagen och kvinnan är ett stycke kött som bara har att tiga...ja då har man väl inte tillräcklig beredskap att förstå den enkla fråga som vi faktiskt försöker få dig att besvara.
Kan jag säga det tydligare? Alltså - utgår du ifrån att alla män förtrycker sina kvinnor och tvingar dem till sexuella handlingar? Kan du svara ja eller nej på den frågan?
Det är klart att inte alla "förtrycker" på det sättet. Men det är deras rätt. Och om man inte utnyttjar den är man antingen dum eller svag eller både och. Poängen är att kvinnan rimligen måste förvänta sig att bli "förtryckt" annars skulle hon inte sära på benen från första början. Förstår du mitt synsätt?
Det jag inte ser är varför en kvinna som redan gett samtycke ändå försöker säga nej. Eller tror att hon kan komma undan med det.