Flashback bygger pepparkakshus!
2008-07-18, 09:36
Medlem
Mindtrecks avatar
Jag läste FAQ och hittade inget svar på detta. Jag vill ha en funktion så jag kan se om jag fått svar i tråd jag skrivit i. Jag vet att ikonen ändras om man fått svar men om tråden försvunnit från första sidan är det inte lika lätt.

Finns det något annat sätt att hålla reda på trådarna?
2008-07-18, 09:43
Medlem
Nakenchocks avatar
Jag tvivlar starkt på att du läst FAQ, möjligtvis skummat, för där står nämligen följande som jag snällt nog klippt ut till dig:

Citat:
Vad är ämnesbevakning?

Om du postar ett nytt ämne, eller svarar i ett befintligt ämne, kan du välja att bli meddelad via e-post när någon annan svarar i det ämnet. Du kan också välja att få e-postmeddelanden om nya inlägg i ämnen utan att ha postat i det ämnet själv, genom att klicka på länken, 'Prenumerera på detta ämne', som finns på sidan för varje ämne.

Om du väljer att stoppa e-postmeddelanden om nya inlägg i ett ämne, kan du stänga av det alternativet genom att antingen redigera din post eller avbryta prenumerationen på ämnet här.

Endast registrerade medlemmar kan använda ämnesbevakning och de kan ställa in om de vill ha den funktionen som standard eller inte genom att redigera sina inställningar.

Ämnesbevakning kallas också för 'Prenumeration på ämne'.

Bara att gå in under Kontrollpanel - Redigera Alternativ så kan du fixa prenumerationer.
2008-07-18, 09:58
Medlem
Mindtrecks avatar
Tackar, du har rätt jag skumade igenom det och kopplade inte riktigt att ämnesbevakning var det jag var ute efter. Var lite insnöad på "trådbevakning" när jag letade
2008-07-18, 13:28
Medlem
Nakenchocks avatar
Tant Nakis har alltid rätt

Huvudsaken att du fick reda på hur det ligger till. Ta nu och läs igenom FAQ, dvs skumma inte, så kanske du lär dig ännu fler saker om forumet som kan vara bra att veta.
2008-07-18, 14:59
Medlem
El Zorros avatar
Låst.

/Mod
2008-07-18, 15:57
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Zorro
Låst.

/Mod