Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-16, 09:24
  #301
Medlem
zoomlanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
GM borde ju trots allt själv förstå att det går inte och misshandla och/eller mörda tjejer då och då och sen bara skylla på omständigheter,andras skuld osv osv osv....
Med GM:s historia så borde han hålla sig ifrån kvinnor så långt ögat når eftersom han inte klarar av att hantera sig själv tillsammans med dem.
Bara att han tillåter sig själv att umgås med kvinnor visar hur likgiltig/omdömeslös han är....

Mördaren Patrik Rönnqvist

Bor han i Göteborg nu och förpestar nya offer?
Citera
2018-06-21, 17:30
  #302
Medlem
zoomlanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
GM borde ju trots allt själv förstå att det går inte och misshandla och/eller mörda tjejer då och då och sen bara skylla på omständigheter,andras skuld osv osv osv....
Med GM:s historia så borde han hålla sig ifrån kvinnor så långt ögat når eftersom han inte klarar av att hantera sig själv tillsammans med dem.
Bara att han tillåter sig själv att umgås med kvinnor visar hur likgiltig/omdömeslös han är....

Precis Patrik Rönnqvist är dum i huvudet, borde sitta inlåst på livstid. Det är ett riktigt psyco vi har att göra med.
Citera
2018-06-21, 21:10
  #303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
Precis Patrik Rönnqvist är dum i huvudet, borde sitta inlåst på livstid. Det är ett riktigt psyco vi har att göra med.
Varför spammar du hela tiden och upprepar samma saker med grova stavfel????😂
Citera
2018-06-21, 22:36
  #304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razorrunner
Varför spammar du hela tiden och upprepar samma saker med grova stavfel????😂

Varför försvarar du mördaren hela tiden?
Alla vi andra i tråden avskyr mördare, men du vill försvara, varför ?

PR är ett riktigt psycho, det kan du aldrig komma ifrån
Citera
2018-06-21, 22:55
  #305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blubb07
Varför försvarar du mördaren hela tiden?
Alla vi andra i tråden avskyr mördare, men du vill försvara, varför ?

PR är ett riktigt psycho, det kan du aldrig komma ifrån
Haha du igen 😴😴😴😴😴alla vi fem markbor vem bryr sig jag och många därtill har inga problem med han och tala för dig själv inte andra.. Kraftigt patetiskt....Lev ni i det förgångna här. Vad har en fråga om varför en person spammar och skickar samma meddelande typ var femte dag med att försvara en mördare att göra?? En annan fråga till dig varför utger du dig för att vara tjej i ett meddelande och kille i ett annat??😂Tacksam om du kan besvara dessa två frågor??
__________________
Senast redigerad av Razorrunner 2018-06-21 kl. 23:01.
Citera
2018-06-21, 23:09
  #306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razorrunner
Haha du igen 😴😴😴😴😴alla vi fem markbor vem bryr sig jag och många därtill har inga problem med han och tala för dig själv inte andra.. Kraftigt patetiskt....Lev ni i det förgångna här. Vad har en fråga om varför en person spammar och skickar samma meddelande typ var femte dag med att försvara en mördare att göra?? En annan fråga till dig varför utger du dig för att vara tjej i ett meddelande och kille i ett annat??😂Tacksam om du kan besvara dessa två frågor??

Vart jag bor är inte relevant
Och jag har aldrig någonsin skickar något meddelade på fb så du nu är du ute å cyklar

Så, frågorna besvarade. Min tur. Varför gå in här och skriver positiva saker om en dömd kvinnomördare? Vad vinner du på det?
Citera
2018-06-21, 23:26
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blubb07
Vart jag bor är inte relevant
Och jag har aldrig någonsin skickar något meddelade på fb så du nu är du ute å cyklar

Så, frågorna besvarade. Min tur. Varför gå in här och skriver positiva saker om en dömd kvinnomördare? Vad vinner du på det?
Syftade på dina meddelanden då du påstår att du är rädd för att stöta på vissa personer. Som jag sagt till dig tidigare jag har min åsikt och kan göra skillnad på sak och person..Tål du inte att vi är flera som umgås med han och tycker så det är ditt problem. Vänligen sluta svara på andras frågor också.
Citera
2018-06-21, 23:40
  #308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razorrunner
Syftade på dina meddelanden då du påstår att du är rädd för att stöta på vissa personer. Som jag sagt till dig tidigare jag har min åsikt och kan göra skillnad på sak och person..Tål du inte att vi är flera som umgås med han och tycker så det är ditt problem. Vänligen sluta svara på andras frågor också.

Han är en läskig person , som dessutom mördat sitt x och misshandlat andra , så tro fn att man vill hålla sig undan

Är iofs väldigt glad över att du håller tråden levande så fler flashbackare hittar hit och blir varnade om PR . Så kanske vi kan undvika ytterligare ett mord

Och jag svara på precis vad jag vill här inne, precis som alla andra medlemmar får lov att göra
Citera
2018-06-22, 00:58
  #309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
Precis varför går du i försvar mot en kvinnomördare om ni bara stöter på varandra ibland?
Alla förtjänar att veta vem Patrik är och hur han ser ut. Konstigt att det skulle vara jobbigt för dig.
Jo just det ja och precis. Och folk som vet vilket de flesta gör kan nog göra sina egna bedömningar. Träffar han ibland och kommer göra i helgen.Glad midsommar.spammannen....😂😂
__________________
Senast redigerad av Razorrunner 2018-06-22 kl. 01:03.
Citera
2018-06-22, 01:03
  #310
Medlem
zoomlanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razorrunner
Jo just det ja och precis. Och folk som vet vilket de flesta gör kan nog göra sina egna bedömningar. Träffar han ibland och kommer göra i helgen.Glad midsommar


Varför har du då ont utav att folk lägger upp hans Facebook?
Och samtidigt gå i försvarsposition hela tiden?
Citera
2018-06-22, 01:29
  #311
Avstängd
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
GM borde ju trots allt själv förstå att det går inte och misshandla och/eller mörda tjejer då och då och sen bara skylla på omständigheter,andras skuld osv osv osv....
Med GM:s historia så borde han hålla sig ifrån kvinnor så långt ögat når eftersom han inte klarar av att hantera sig själv tillsammans med dem.
Bara att han tillåter sig själv att umgås med kvinnor visar hur likgiltig/omdömeslös han är....

Han borde kanske sadla om och komma ut ur garderoben? Hans relationer med kvinnor fungerar uppenbart inte (misshandel&mord och extrem svartsjuka&kontrollbehov) och då borde han rimligtvis pröva på något nytt?

Och själva bakgrunden till GM:s totala misslyckanden med det motsatta könet kan kanske härledas till hans barndom och de trauman som eventuellt plågar honom?
Citera
2018-06-22, 09:23
  #312
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han borde kanske sadla om och komma ut ur garderoben? Hans relationer med kvinnor fungerar uppenbart inte (misshandel&mord och extrem svartsjuka&kontrollbehov) och då borde han rimligtvis pröva på något nytt?

Och själva bakgrunden till GM:s totala misslyckanden med det motsatta könet kan kanske härledas till hans barndom och de trauman som eventuellt plågar honom?


Mycket möjligt att det hela bottnar i en taskig barndom inte vet jag.
Däremot så hade det ju varit intressant och höra om GM någon gång kommer till insikt med sina problem och vad det är som får denne att spåra ur gentemot närstående kvinnor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback