Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2008-07-17, 01:48
  #1
Moderator
mongomanishs avatar
Ska nu berätta om första gången jag tog meph samt tramadol. Det här är min första tripprapport så ni får ha lite överseende om det inte är den bästa.

Ålder 20
längd 175
vikt 70

Tidgare erfarenheter:
cannabis, spice, kratom


17:00 Det hela började med att vi satt ute hos en polare och rökte lite spice vi precis fått in. Var lite extra nyfikna eftersom det var diamond och vi aldrig rökt det tidigare Vi går ut och tänder den första, den slår in ganska bra men vi bestämmer oss iaf för att rulla en till, sagt och gjort. Vi går in och sätter oss i soffan och börjar snacka, mestadels om droger och att vi borde fixa någonting soft till kvällen. Vi börjar leta runt hos våra kranar, egentligen efter svamp eller syra men det verkade rätt torrt.

18:00Vi började istället röra oss mot en annan vän, när vi nästan är framme ringer en kran upp och frågar om vi vill ha 1,2g meph. Vi tackar ja men bestämmer oss för att gå upp till vår vän för att röka ännu en till innan vi beger oss in till stan. Vi är lugna men ändå väldigt förväntansfulla, tankarna gick snabbt i skallen och jag försvann ofta från verklligeheten inne på tåget efter spicet. Inte mycket mer att säga om själva hämtningen egentligen, så jag hoppar nu till det att vi är tillbaka i lägenheten.


21:00När vi kommer tillbaka till lägenheten så ligger tre av våra polare vi var med tidigare i soffan och röker lite mer spice, en av dessa hänger med mig och en vän till in i köket för en första bomb, vi doserar upp ca:0.17 var och sväljer det. Vi sätter oss nu för att vänta på ruset, efter ca en kvart så börjar det kännas lite men vi är nu lite för otåliga för att vänta, vi går nu in i köket och lägger upp varsin liten lina.

21:40 Mephet börjar nu slå in rätt ordentligt och jag känner mig allmänt lycklig i hela kroppen. Har aldrig kännt livet så problemfritt och hoppfullt på länge. Alla runt omkring en kändes bara helt underbara, ville bara sitta och hålla om dom allihop. Ju mer mephet slo dessto mer och snabbare pratade vi, som tur var hade vi köpt tuggummi för att slippa den ordenliga käkspänningen.

23:00Vi doserar nu upp en lite större lina än förra gången och vi var snart tillbaka på toppen av ruset igen. Vi fortsätter prata och lyssnar på musik och dom två som bara rökt somnar ungefär här någonstans i historien.

24:00Vi är fortfarande regält speedade på mephet och mår extremt bra men bestämmer oss endå för att tända en spliff och se om det kunna göra det hela bättre, vi hade egentligen sparat spice för att kunna sova men det var inget som slog oss då. Vi tyckte just då att det gav en skön effekt men så här på efterhand så tror jag nog vi kunde låtit bli så pass tidigt på trippen iaf.

02:00Vi har nu begätt oss in i köket sen ett tag tillbaka för att låta dom andra två sova på soffan. Vi har dragit i oss nästan allt som finns kvar och vi har bara så det räcker till en lite lina var till. Vi sätter på lite musik och diskuterar vad som vore skönast för stunden, att leta igenom medicinskåpet, bara sitta och snacka eller se på en film, det hela rinner ut till att vi snackar den närmaste halvtimmen för att sen ge oss på medicinskåpet. Vi hittar en ask tramadol så jag och en av vännerna tar först 3st var oralt för att sen ta 2st oralt.

03:00Vi beslutade oss för att vi skulle se på en film, men det var som jag hade förutspått näst intill omöjligt med tanke på hur översocial man var för tillfället. Tramet la sig som en skön lugnande känsla på själva speedruset och det kändes otrlogt skönt i hela kroppen. Vi drog nu även i oss det sista vi hade av mephet, det var så lite så det knappt kändes men det gav en ändå lite mer energi.

04:00Vi gick och tog våra sovande kompisars sista spice för att lugna ner oss lite, vi hade bestämt oss för att skriva en tripprapport. För tillfället lät det väldigt frestande men det gick sådär, slutade med att vi bestämde oss för att ta några sömntablletter, vi delade en karta på tre och vi som tagit tramadolet började nu bli riktigt flummiga, vi bestämde oss för att gå och lägga oss och mot förvåning så somnade vi mer eller mindre direkt. Tripprapporten vi började skriva på raderades när strömmen tog slut i datorn så det här är den förska versionen.

Mvh
Citera
2008-07-17, 14:18
  #2
Medlem
Qtpies avatar
Helt ok rapport, lite väl mycket om vad ni gjorde och inte hur det kändes, vad ni pratade om osv. Låter som en fin kväll dock

3/5
Citera
2008-07-17, 14:37
  #3
Medlem
Qtpies avatar
Skum dubbelpost
__________________
Senast redigerad av Qtpie 2008-07-17 kl. 14:38. Anledning: dubbelpost
Citera
2022-05-14, 00:09
  #4
Medlem
bra tripprapport idiotjävel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback