Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-18, 10:20
  #13
Medlem
Armons avatar
Nostalgi på hög nivå. Jag skojade till det med en kompis en gång genom att slå in odödlighetskoden under multiplayer, det drev honom smått till vansinne att inte få död på mig hur mycket han än träffade.
Citera
2008-07-22, 14:29
  #14
Medlem
Minns när det kom, var obeskrivbart bra. Älskade multiplayern.
Citera
2008-07-22, 15:38
  #15
Avstängd
Andreas Pålssons avatar
ohh den gamla godingen! tackar för nostalgitrippen!
Citera
2008-07-22, 16:00
  #16
Medlem
Bazzs avatar
Läste för ett tag sedan att det var på väg att piffas upp och släppas på XBOX360. Och det fanns till och med screenshots ifrån själva "gameplayet". Men detta föll sedan isär på grund av kontraktsproblem om jag inte minns fel. Är det någon som har läst något mer om detta. Vore så jävla guld att får återuppleva Goldeneye, eller att får lira det över LIVE.


EDIT: Hittade goda nyheter.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23725

EDIT2: Hittade dåliga nyheter.

http://www.xbox360fanboy.com/2008/02...bla-goldeneye/
__________________
Senast redigerad av Bazz 2008-07-22 kl. 16:15.
Citera
2008-07-22, 16:06
  #17
Medlem
Pankookiss avatar
Gammal favorit... Multiplayern var (iaf då) oslagbar. Så enkel fast ändå så grymt rolig. Källarbanan, bara pistoler, inget auto-aim och license to kill (ett skott dödar) är den ultimata kombinationen ifall man vill ha prima lajbans med ens polare
Citera
2008-07-22, 21:09
  #18
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Perfect dark som kom sen var underbart det med. Det var ju som ett förfinat bond, även om Bond förblir coolast.

Men jag måste erkänna att jag hade mer roligt med multiplayern på Perfect Dark jämte Bond.
Citera
2008-07-23, 02:59
  #19
Medlem
Daevass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingDutchMan
Perfect dark som kom sen var underbart det med. Det var ju som ett förfinat bond, även om Bond förblir coolast.

Men jag måste erkänna att jag hade mer roligt med multiplayern på Perfect Dark jämte Bond.
Med far sight då eller? Spelvärldens mest överlägsna vapen någonsin?
Citera
2008-07-23, 19:01
  #20
Medlem
Derps avatar
Åh gud, det i särklass sämsta vapnet i tv-spelshistorien: Klobb!

Nån annan som minns det?
Citera
2008-07-23, 20:10
  #21
Medlem
SparTyres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derp
Åh gud, det i särklass sämsta vapnet i tv-spelshistorien: Klobb!

Nån annan som minns det?

Jodå, men det använde samma kulor som pistolen så man hade redan en massa ammo när man hittade vapnet. Om jag inte minns fel förstås.

Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Med far sight då eller? Spelvärldens mest överlägsna vapen någonsin?

Vadå? Ett vapen som siktar automatiskt, skjuter genom väggar och dödar på ett skott
Citera
2008-07-23, 20:14
  #22
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparTyre
Jodå, men det använde samma kulor som pistolen så man hade redan en massa ammo när man hittade vapnet. Om jag inte minns fel förstås.

Så var det. Men det var ändå smartare att använda pistolen; Klobb var så enastående fladdrig så det inte var klokt. Som att skjuta tamponger på varandra. Man fick tömma tre magasin för att Tanya skulle kola vippen.
Citera
2008-07-23, 20:16
  #23
Avstängd
jahoos avatar
Fyfan vad kul man hade med goldeneye när de kom blev sugen på att lira lite nu
Citera
2008-07-23, 20:18
  #24
Medlem
Derps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Så var det. Men det var ändå smartare att använda pistolen; Klobb var så enastående fladdrig så det inte var klokt. Som att skjuta tamponger på varandra. Man fick tömma tre magasin för att Tanya skulle kola vippen.

Tror knappt tre magasin räckte för att ta kål på en vanlig soldat, än mindre en av bossarna. Ljudet det gav ifrån sig var ju också skrattretande, pfpfpfpfpfpf typ.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback