• 33 954 online
  • 1 138 865 medlemmar
  • 58 992 634 inlägg
2008-07-16, 14:03
Medlem
FlyingDutchMans avatar
Världens bästa spel. Alla kategorier.

Men, en sak har dodgat mej under alla åren;

Första banan (DAM), efter att man släppt igenom den gröna lastbilen, skjutit vakten som springer mot den första larmknappen så finns där ett hus.

Man öppnar dörren och en officer med brun uniform står där, samt en vanlig grön vakt en liten bit bort. På golvet finns en räfflad stål-grej som det har spekulerats kring skall gå att öppna.

Någon som vet mer om detta? Om det går att öppna den, hur man isf gör, vad som finns under?
Citera
2008-07-16, 15:05
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingDutchMan
Någon som vet mer om detta? Om det går att öppna den, hur man isf gör, vad som finns under?

Jag kommer också ihåg det.
Jag tror inte den går att öppna. Det har diskuterats förr på internet och då ingen någon lyckats komma fram till någon lösning och all sådan information saknats i spelguider så är det inte så troligt att det går.
Citera
2008-07-16, 22:14
Medlem
A.Fredrikssons avatar
Just det, den där jäkeln ja!
Skulle du lyckas så får du gärna skicka ett PM till mig det första du gör!

F.ö. måste jag säga att JBGE64 fortfarande håller måttet, och är lätt ett av världens 10 bästa spel!
Citera
2008-07-16, 22:23
Medlem
roppens avatar
Jag är ganska säker på att den inte går att öppna.
Citera
2008-07-17, 04:04
Medlem
Om jag får spekulera lite så antar jag att den skulle vara en väg till stugan på andra sidan sjön, ni vet den där byggnaden som man kan se om man spanar med kikarsiktet. Den byggnaden skulle från början ha varit en del av banan, men av någon anledning bestämde sig spelmakarna för att strunta i den.

Jag kan för övrigt med rak rygg erkänna att jag ALDRIG klarat av Moonraker-banan.
Citera
2008-07-17, 04:09
Avstängd
Pippi Långstrmps avatar
Stålluckan går inte att öppna, det gick dock rykten att om man sköt officern i benen och armarna i en viss kombination så öppnade han den och att det skulle finnas en enorm vapen affär där nere där man kunde plocka på sig alla vapen i hela spelet.
Det är dock inte sant.
Citera
2008-07-17, 08:32
Avstängd
AmpreXs avatar
Egyptian Temple tog ett jäääävla bra tag för mig att klara. Det där med plattorna i det hemliga rummet, för att undvika minigunsen i taket, kommer ni ihåg? Vilket jävla helvete det var, och använda guide ville man inte..
Citera
2008-07-17, 08:38
Medlem
Misstags avatar
Fint gammalt spel, föredrog dock multiplayer framför singleplayer. Spela fyra stycken på tempelbanan, one-hit-kill och bara klobb. Det var en utmaning att inte dö
Citera
2008-07-17, 11:16
Avstängd
Agent 009s avatar
Spelet håller fortfarande och det skulle vara jävligt kul att möta några här i en multiplayerduell..
Try me...
http://www.youtube.com/watch?v=RDr_p679iyM
Citera
2008-07-17, 11:21
Avstängd
Agent 009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hans Adolf
Om jag får spekulera lite så antar jag att den skulle vara en väg till stugan på andra sidan sjön, ni vet den där byggnaden som man kan se om man spanar med kikarsiktet. Den byggnaden skulle från början ha varit en del av banan, men av någon anledning bestämde sig spelmakarna för att strunta i den.

Jag kan för övrigt med rak rygg erkänna att jag ALDRIG klarat av Moonraker-banan.

Då är du inte en true Bond.
Citera
2008-07-17, 11:45
Medlem
Janos avatar
Har varvat Goldeneye flera ggr nu. Det är ett av mina favorit spel till N64:an. Har dock tröttnat lite på det nu när nya fps har kommit och fullkomligen konurerat ut det.
Citera
2008-07-17, 12:01
Medlem
Bulldoozers avatar
Goldeneye var en riktig favorit, 4 grabbar mot varandra.. Var kungen på facility, brukade gå upp i ventilen ovanför toaletten på något klurigt sett och gömma mig där med diverse vapen.. Tror man behövde röra joysticken 360 grader och trycka på alla knappar
Citera