2008-08-18, 17:53
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.T.(SÄPO)
oj vad du tänker svart eller vitt - inte bra alls att göra det, men men...

om jag använder en hammare gjord av trä och stål för att slå i en spik så känns det ju väldigt naturligt och bra. det tillhör väl det mest naturliga man kan använda för att slå i en spik. inte så smart att försöka slå i spiken direkt med handen.

med ditt resonemang skulle man också äta flugsvampar eftersom man,"för sin intellektuella utveckling skull", måste gå bortom de naturliga begränsningarna. Eller handlar dina teorier endast om sexutsvävning?

Snarare skulle jag vilja påstå att det är du som tänker svart eller vitt. Det är tillåtet att via metall, eld och gummi färdas i hastigheter som människan inte på något vis är skapad för, mendans att leva ut sin kärlek är fel, om den riktas mot fel kön. Vem skadar det? Tror du att alla som är homosexuella vill hoppa på dig i någon gränd och våldta dig?

Tänk om verktyget används för att döda och kärleken enbart för att hjälpa. Vad är rätt, respektive fel då?

Vill även inflika att det inte alls är en speciellt dålig idé att gå ut och äta flugsvamp. Det är ganska gott och ger ett mjukt och avslappnande rus, som påminner om alkoholens utan agressioner, vilket även ger dig välbehag i flera dagar efteråt. Dessutom finns det flera medicinska användningar för flugsvamp, såsom motgift mot Atropinförgiftning, bland annat.
Citera
2008-08-18, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z i n
Okej, farlig på vilket sätt?

du kan vara smittad
Citera
2008-08-18, 18:19
Medlem
Citat:
du kan vara smittad
HIV?

Nej du! Jag knullar alltid med kondom och testar mig regelbundet.
Citera
2008-08-18, 18:27
Bannlyst
[quote=N2O/THC]
Citat:
Det är tillåtet att via metall, eld och gummi färdas i hastigheter som människan inte på något vis är skapad för,

jag tycker inte att det är naturligt!
så länge folk skadas eller att miljön blir förstörd så är det fel. saker och ting måste ligga närmre människan själv om det ska kunna hålla på sikt.

Citat:
mendans att leva ut sin kärlek är fel, om den riktas mot fel kön. Vem skadar det? Tror du att alla som är homosexuella vill hoppa på dig i någon gränd och våldta dig?

jag vill helst inte ta upp det igen, men det har med att jag anser att bögeri föder hiv

Citat:
Tänk om verktyget används för att döda. Vad är rätt, respektive fel då?

se svaret överst

Citat:
Vill även inflika att det inte alls är en speciellt dålig idé att gå ut och äta flugsvamp. Det är ganska gott och ger ett mjukt och avslappnande rus, som påminner om alkoholens utan agressioner, vilket även ger dig välbehag i flera dagar efteråt. Dessutom finns det flera medicinska användningar för flugsvamp, såsom motgift mot Atropinförgiftning, bland annat.

det är också ett botemedel mot depression - man dör och slipper vara deppig. ^^
Citera
2008-08-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Kärleksrelationer som inte kan reproducera barn är onaturliga, era realtioner kan inte reproducera barn och är därför onaturliga.

Vad tycker du då om en relation där mannen eller kvinnan inte kan skaffa barn på ett naturligt sätt? Är deras kärlek onaturlig då?

Säg som det är.
Citera
2008-08-18, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mephy
Jag är inte alls religös men jag tycker att det är fel att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan.

Liksom det är ju som att medvetet att leva i en synd.

Och hur många som gifter sig i krykan lever helt i enlighet med Bibelns påbud? Inte många, skulle jag tro...

Man kanske skulle införa ett test för alla som vill vigas kyrkligt? De måste "bevisa" sin syndfrihet först!
Citera
2008-08-18, 19:32
Bannlyst
[quote=M.T.(SÄPO)]
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC

jag tycker inte att det är naturligt!
så länge folk skadas eller att miljön blir förstörd så är det fel. saker och ting måste ligga närmre människan själv om det ska kunna hålla på sikt.

jag vill helst inte ta upp det igen, men det har med att jag anser att bögeri föder hiv

se svaret överst

det är också ett botemedel mot depression - man dör och slipper vara deppig. ^^

Vadå "du anser"? Antingen är det så att "bögeri föder hiv" eller också är det inte så. Och det är det inte.
Senast redigerad av Bella_Donna 2008-08-18 kl. 19:34.
Citera
2008-08-18, 20:17
Bannlyst
[quote=Bella_Donna]
Citat:

Vadå "du anser"? Antingen är det så att "bögeri föder hiv" eller också är det inte så. Och det är det inte.

jo det är det
Citera
2008-08-18, 20:58
Medlem
Leashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella_Donna
Citat:
jo det är det

Dåså M.T.(SÄPO). Dags att plocka fram en källa
Citera
2008-08-18, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leash
Dåså M.T.(SÄPO). Dags att plocka fram en källa

nope!
trött på den diskussionen.
redan avhandlat tidigare härinne.
Citera
2008-08-18, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLarsson
Nej jag njuter ingenting, jag har sex för att få barn, inget annat.

Tråkigt för dig. Kroppen mår bra av att ha sex. Orgasm utsöndrar ämnen i kroppen som kan efterliknas vid dom känslorna man får av att känna kärlek och ömhet för levande organismer.

Hur ser du förhållandet mellan djur/människa?
Citera
2008-08-18, 22:08
Bannlyst
Homosexuella sprider Hiv och Aids de är skyldiga till miljontals oskylida barn dör i det, de ska ställas till svars för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in