2008-07-15, 09:44
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Ursäkta om det redan finns en live tråd men jag hittade inget. Hur gick det egentligen med det där fallet? Vem/ vilka var "svenskarna"? Tidigare kriminella? Vilket straff får/ fick GM? Ni som vet, kom igen med news.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article546686.ab
Senast redigerad av WTFSTHLM 2008-07-15 kl. 09:47.
Citera
2008-07-15, 10:06
Medlem
Lite OT, men...
Bara för någon dag sedan dök jag på ett klipp på, jag tror det var, LiveLeak, som påstods vara när killen blev dödad. Såg jävligt otäckt ut.. Han låg helt stilla utan att göra motstånd överhuvudtaget, tills en av vakterna efter ett tag bestämde sig för att hoppa på hans huvud och sedan gå därifrån.
Citera
2008-07-15, 11:33
Medlem
kamikaze_kids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäsan
Lite OT, men...
Bara för någon dag sedan dök jag på ett klipp på, jag tror det var, LiveLeak, som påstods vara när killen blev dödad. Såg jävligt otäckt ut.. Han låg helt stilla utan att göra motstånd överhuvudtaget, tills en av vakterna efter ett tag bestämde sig för att hoppa på hans huvud och sedan gå därifrån.

Kan du plocka fram länken?
Citera
2008-07-15, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Kan du plocka fram länken?

Jag sökte, men hittade den inte.. Återkommer om jag hittar den.
Citera
2008-07-15, 16:25
Medlem
Kenny Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Ursäkta om det redan finns en live tråd men jag hittade inget. Hur gick det egentligen med det där fallet? Vem/ vilka var "svenskarna"? Tidigare kriminella? Vilket straff får/ fick GM? Ni som vet, kom igen med news.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article546686.ab

Media skriver om det som lockar läsare, så detta fall dog i samband med att de flesta förstod att det inte handlade om en blond svensk.

Irakisk press kanske har skrivit något om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in