Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-14, 11:42
  #1
Medlem
BrB_DnDs avatar
Klockan är 01.30 och jag är ute på sedvanlig dussin-klubb tillsammans med kompisar. Lite lätt berusad står vi på dansgolvet och försöker se coola ut. Jag rör mig lite samtidigt.

Medans jag står där och iaktar folket runt en så kommer jag mot någon person bakom. Jag märker att det är en tjej. Vi fortsätter dansa, rygg mot rygg.
Försöker se vem det är så jag sneglar snett bakåt nedåt och får se på midjan. Sjyst. Känner med ryggen mot hennes rygg, 1.62 perfa. Lite pilska tankar börjar komma... vi fortsätter ha ryggtavlorna mot varandra. Hon dansar med sin grupp kompisar, jag med min...Bara att vi är tätt mot varandra, åt fel håll.

Visar hon dansgolvsintresse?
Hur skall jag bäst komma runt för att få henne rättvänd...
Citera
2008-07-14, 11:44
  #2
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrB_DnD
Klockan är 01.30 och jag är ute på sedvanlig dussin-klubb tillsammans med kompisar. Lite lätt berusad står vi på dansgolvet och försöker se coola ut. Jag rör mig lite samtidigt.

Medans jag står där och iaktar folket runt en så kommer jag mot någon person bakom. Jag märker att det är en tjej. Vi fortsätter dansa, rygg mot rygg.
Försöker se vem det är så jag sneglar snett bakåt nedåt och får se på midjan. Sjyst. Känner med ryggen mot hennes rygg, 1.62 perfa. Lite pilska tankar börjar komma... vi fortsätter ha ryggtavlorna mot varandra. Hon dansar med sin grupp kompisar, jag med min...Bara att vi är tätt mot varandra, åt fel håll.

Visar hon dansgolvsintresse?
Hur skall jag bäst komma runt för att få henne rättvänd...

Ja hon visar dansgolvsintresse, men fan inget intresse av att dansa med dig.
Citera
2008-07-14, 11:45
  #3
Medlem
norrlandssnubbes avatar
Se det inte som en så stor grej bara, jag menar, att du ens startat en tråd om hur du ska komma "rättvänd" mot tjejen i fråga tyder ju på att du överdramatiserar det här ganska mycket.

Rör dig bara runt henne, dansa runt på dansgolvet så har du ju näst intill direkt ögonkontakt med henne, är ju bara att dansa nära henne och titta på henne så ser du ju hur hon reagerar.
Antingen är hon öppen och vill dansa med dig eller så stänger hon sig lite och fortsätter dansa med dom som hon dansade med innan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback