Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 2
  • 3
2017-05-20, 21:34
  #25
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Håll er till saft och bulle! Ni är på minerad mark...
Citera
2018-02-08, 12:09
  #26
Medlem
lexzuzs avatar
Har försökt detta nån gång förut men lyckades igår, Har läst mycket om detta om folk som sett gråa varelser som oftast är väldigt fredliga osv.

Jag började som vanligt med att visualisera ett rep jag klättrar upp för när jag ligger på rygg i sängen, just då hade jag telefonen brevid som stog på youtube och körde någon serie i bakgrunden vilket kan vara anledningen till att det bara varade ett par sekunder.

Det eskalerade och jag kände kroppen började vibrera och jag ser mig själv i ett mörker och en liten öppning i ett tack som repet kom ner ifrån som jag ser mig själv klättrar upp för och jag ser på avstånd hur jag kommer upp igenom hålet och allting blir rosa framför mina ögon. Jag ser att det blir en reva i mitten av den rosa bilden och den högra sidan rullar ner som en lös tapet och den vänstra sidan bara försvinner, jag ser ett mörker och kanske 20st gråa varelser som tittar på mig med gula lysande ögon, Dom ser riktigt sura ut och kollar på mig som "vafan håller du på med?" och "vad gör du här", jag blir lite rädd och tänker att jag måste öppna ögonen och dom öppnas. Allting e som vanligt och jag hör youtube fortsätter tugga i telefonen brevid mig i sängen.

Jag tänker att jag gör ett försök till. Så jag börjar visualisera samma sak ett mörker med hålet i taket där repet kommer ner. Och jag ser den rosa bilden igen. Strax därefter kommer det 2 kedjor från ingenstans och går som ett kors över den rosa "dörren" och mitt i krysset sitter det ett fett jävla hänglås jag aldrig sett tidigare i hela mitt liv. Den hade form som en Ruter på en kortlek ni vet. Och bygeln där kedjorna satt fast i var rund. Nyckelhålet i det låset såg ut som ett huvud och därefter vaknade jag. Jag tror att youtube i bakgrunden förstörde lite och de verkade vara därför varelserna såg arga ut. Jag är inte helt säker heller på hur länge dom kollade på mig.

Det kändes som att projektionen tog flera minuter men någonstans i huvudet kändes det som att det bara varade ett par sekunder ungefär som de va lång tid i kort tid samtidigt.

Ska göra ett försök till ikväll i sängen utan några ljud som stör och se hur de går.
Tänkte säga också hade tagit en gås precis innan
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback