Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-07-13, 21:43
  #1
Medlem
neonguys avatar
Ska ha 25 års fest snart!!!

Visst är det primära syftet att mina vänner dyker upp och att vi har en kul kväll. Men ingen kan sticka under stol med att mina singel-killkompisar (well och jag, fast kommer väl i första hand se till att det bli en bra fest) gärna vill träffa på lite singlar av kvinnligt kön då så att säga. Är inte ute efter nån raggningsfest, men en bra fördelning mellan killar å tjejer ser jag lite som icing on the cake så att säga!

Visst har jag en del kontakter men man vet aldrig om dom kommer dyka upp, och det vore tragiskt om det kom en massa killar å typ två tjejer. Jag råkade ut för detta då jag hade min 20 års fest (enda tjejen va min dåvarande flickvän haha) och vill gärna gottgöra det - för mig själv då.

Jag hyr dessutom en lokal så det gör inget om det kommer en jäkla massa folk typ. Så för att vara på säkra sidan så vill jag bjuda typ tio gånger fler än det antal som vore perfekt för lokalen. Alla som väl kommer dit får ju ut något av det, man träffar på folk som man inte hade träffat annars... Men måste få folk å nappa på det!

Så... Någon som känner igen problemet, och om ni har några tips på hur man får dit lite folk? Helst tjejer då!
Citera
2008-07-13, 21:46
  #2
Medlem
Dr Snoozes avatar
Var är festen?
Citera
2008-07-13, 21:48
  #3
Medlem
coqs avatar
Locka med billig dricka och be dem du redan bjudit till festen att ta med sig sina kvinnliga bekanta som i sin tur kanske kan dra med sina kompisar dit. Oftast vill man inte bjuda dit några som arrangören inte känner så se till att klargöra att det är helt OK att de gör det.
Citera
2008-07-13, 21:50
  #4
Medlem
neonguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Snooze
Var är festen?

PM.
Citera
2008-07-13, 21:51
  #5
Medlem
neonguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coq
Locka med billig dricka och be dem du redan bjudit till festen att ta med sig sina kvinnliga bekanta som i sin tur kanske kan dra med sina kompisar dit. Oftast vill man inte bjuda dit några som arrangören inte känner så se till att klargöra att det är helt OK att de gör det.

Japp det har jag redan bett om. Men dom ja känner är lite i samma sits, ganska tomma kontaktnät eller hur man ska säga. Fler tips ?

Är det normalt å ragga upp folk till fest spontant ute på krogen, stan etc?
__________________
Senast redigerad av neonguy 2008-07-13 kl. 21:53.
Citera
2008-07-13, 21:54
  #6
Medlem
Dårhushjons avatar
Skylta med att du bjuder alla damer som dyker upp på varsin cider, så lär väl hela traktens drinkluder flocka sig som flugor runt skit.
Citera
2008-07-13, 21:59
  #7
Medlem
neonguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dårhushjon
Skylta med att du bjuder alla damer som dyker upp på varsin cider, så lär väl hela traktens drinkluder flocka sig som flugor runt skit.

Alla som kommer dit får gratis bål iaf ;P
Citera
2008-07-13, 22:02
  #8
Medlem
båtflyktings avatar
När ska ja man komma?
Citera
2008-07-13, 22:04
  #9
Medlem
Dårhushjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonguy
Alla som kommer dit får gratis bål iaf ;P

Bål, cider Basically the same shit / different names.
Citera
2008-07-13, 22:06
  #10
Medlem
b0gfettos avatar
FB fest på neonguys födelsedagsfest!
Citera
2008-07-13, 22:25
  #11
Medlem
Moridin2002s avatar
Jag bangar inte iaf
Citera
2008-07-13, 23:17
  #12
Medlem
neonguys avatar
Om du är en kille så ta med två brudar så är du välkommen
PMa dock för ja vill inte röjja identiteten ;P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback