Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-05, 10:36
  #121
Medlem
Han tas upp på TV nu?
Citera
2021-06-05, 12:43
  #122
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Kan inte du be dina ex att spara dessa snuskiga sms? De kan ju användas som bevis att läraren är olämplig. Ännu bättre vore det om du kan få dina ex att gillra en fälla. Låt någon låtsas att hon är intresserad och ring upp gubbjäveln och banda samtalet!
Du kan anmälan för ofredande, eller sexuella trakasserier osv. Utnyttjande av beroendeställning om de är så att han sätter betyg, rekryterar eller har annan makt.
Jag är per sig inte emot, tycker de låter nice att de får ligga me varandra, de är vuxna nog att ha sex. Pedofili är att man gillar folk före puberteten, det är uppenbart inte fallet här, så han är inte onormal att gå igång på vältränade 16-19 åringar.
Är du sur för han raggar för hårt eller för att han går på tjejer han undervisar, eller för hela situationen, att han e snuskig lärare?
Jag tycker om tjejerna inte vill eller han frågar för direkt att det är olämpligt. Man måste känna rummet lite först så de inte blir metoo. Skicka snusk sms är rätt bold och säkert läskigt för den som inte är intresserad.
__________________
Senast redigerad av Asb3rger1337 2021-06-05 kl. 12:46.
Citera
2021-06-05, 22:40
  #123
Medlem
Mr1931s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkcorazon
Stör mig på en viss ridlärare i Skåne som jobbar med ungdomar, är 100% säker på att han haft sex med tjejer i tonårsåldern på sin skola och då snackar jag inte om några enstaka fall, jag vill sätta dit den jävlen för han har hållt på nu i över 10 år.. vad ska jag göra? Någon som vet? Kontakta mig i priv mess.

Ridskolan. Bra film.
Citera
2021-06-06, 12:05
  #124
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Du kan anmälan för ofredande, eller sexuella trakasserier osv. Utnyttjande av beroendeställning om de är så att han sätter betyg, rekryterar eller har annan makt.
Jag är per sig inte emot, tycker de låter nice att de får ligga me varandra, de är vuxna nog att ha sex. Pedofili är att man gillar folk före puberteten, det är uppenbart inte fallet här, så han är inte onormal att gå igång på vältränade 16-19 åringar.
Är du sur för han raggar för hårt eller för att han går på tjejer han undervisar, eller för hela situationen, att han e snuskig lärare?
Jag tycker om tjejerna inte vill eller han frågar för direkt att det är olämpligt. Man måste känna rummet lite först så de inte blir metoo. Skicka snusk sms är rätt bold och säkert läskigt för den som inte är intresserad.


Tråden startades 2008 av en användare som numer dessutom är avstängd om du missade det.
Citera
2021-06-06, 18:49
  #125
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Tråden startades 2008 av en användare som numer dessutom är avstängd om du missade det.

Oh. Ah. Den dök upp i aktuella ämnen.
Citera
2021-06-07, 04:30
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Oh. Ah. Den dök upp i aktuella ämnen.
Ja längesedan
Citera
2021-06-07, 05:02
  #127
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Oh. Ah. Den dök upp i aktuella ämnen.


Det är bara för att den som gjorde inlägget ovanför ditt ”puffade” upp tråden på nytt.
Ett tips är att faktiskt läsa åtminstone trådstarten innan man kommenterar så man vet om det faktiskt är ett aktuellt ämne eller en tråd som är flera år gammal.
Citera
2021-06-07, 07:03
  #128
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Det är bara för att den som gjorde inlägget ovanför ditt ”puffade” upp tråden på nytt.
Ett tips är att faktiskt läsa åtminstone trådstarten innan man kommenterar så man vet om det faktiskt är ett aktuellt ämne eller en tråd som är flera år gammal.

Jo jag gjorde det, men inte datumet. Tänke väl att de va nytt. My bad.
Citera
2021-12-21, 00:05
  #129
Medlem
Har ni sett att Daniel Svensson har torskat på djurplågeri och fått sparken från Strömsholm.
Citera
2021-12-21, 00:06
  #130
Medlem
Han är dessutom åtalad för sexuellt utnyttjande av elever.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback