Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-10, 16:05
  #3361
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
vad ska jag göra för att komma ur det..
dörar är låst och jag kommer inte igenom dom
jag kan brinna bli mus och någon som svävar fram
Citera
2010-02-10, 16:23
  #3362
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Tack
Citera
2010-02-10, 20:30
  #3363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laserlasse
vad ska jag göra för att komma ur det..
dörar är låst och jag kommer inte igenom dom
jag kan brinna bli mus och någon som svävar fram

börja ta burning man i första medurs. sedan golem i nästa medurs, sedan hoppa över nästa medurs och ta svävaren i första moturs. sedan ta om ALLA(även den längst upp) och leta +1 till det ena och andra, finns många man missar och skillsen behövs.
Citera
2010-02-11, 09:34
  #3364
Medlem
orkar inte lasa igenom alla nastan 300 sidor. Men, var det bara jag som anvande Sten som tank? Sen valde jag att ha min mage som arcane mage, satan vad kottig man blev, forst kasta massa spells, sen in o roja med svardet man far i grottorna dar den "vita draken finns"

Forovrigt ett kanon bra spel. Har inte spelat spel pa manga ar, men va tvungen att testa detta. Kopte mig aven Mass Effect tva for nan dag sedan, blir att lira det snart (sjyst med billiga spel, runt 20 kronor st)
Citera
2010-02-11, 09:39
  #3365
Medlem
Affelindos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettkall
orkar inte lasa igenom alla nastan 300 sidor. Men, var det bara jag som anvande Sten som tank? Sen valde jag att ha min mage som arcane mage, satan vad kottig man blev, forst kasta massa spells, sen in o roja med svardet man far i grottorna dar den "vita draken finns"

Forovrigt ett kanon bra spel. Har inte spelat spel pa manga ar, men va tvungen att testa detta. Kopte mig aven Mass Effect tva for nan dag sedan, blir att lira det snart (sjyst med billiga spel, runt 20 kronor st)
Jag använde Alistair som tank under första genomspelningen men jag kommer att satsa på Sten denna gång. Även jag var Arcane Warrior fast jag kombinerade med Blood Mage. En kombination som fungerade mycket bra, man var en ordentlig damage dealer med offensiva spells och som tålde en del stryk pga bästa rustningen samt lite skyddspel som t.ex. Stoneskin.
Citera
2010-02-11, 18:54
  #3366
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
http://sharebee.com/ff65a18a

Där har du. Den som heter slot_8 är human mage och slot 32 är dwarf rogue.

Tack så mycket! Väldigt snällt av dig!
Citera
2010-02-12, 18:15
  #3367
Medlem
Tebos avatar
Det har tydligen sålt rätt bra vilket är kul med tanke på att det är en ny IP och relativt avancerat.

http://investor.ea.com/releasedetail...leaseID=443674
Citat:
BioWare's Dragon Age: Origins Reaches Triple Platinum Sales
Legendary Studio's Newest Title Wins over 30 Industry Awards, Ships Over 3 Million Units Becoming BioWare's Sixth Consecutive Blockbuster Franchise

EDMONTON, Canada, Feb 08, 2010 (BUSINESS WIRE) -- Leading video game developer BioWare(TM), a division of Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS), announced today that Dragon Age(TM): Origins has sold-in over 3.2 million* units worldwide. The "RPG of the Year" as named by Game Informer, G4, SpikeTV, AOL.com, and PC Gamer, Dragon Age: Origins has been hailed by Seth Schiesel of The New York Times as, "...perhaps the best electronic game made yet." Dragon Age: Origins has won over 30 "Best of 2009" awards and has an average review score of 91**. This staggering critical and commercial success makes Dragon Age: Origins the sixth consecutive blockbuster from BioWare, alongside Baldur's Gate(TM), Neverwinter Nights(TM), Star Wars(R): Knights of the Old Republic(TM), Jade Empire(TM) and Mass Effect(TM).

[...]
Citera
2010-02-13, 11:57
  #3368
Medlem
drangens avatar
går det inte att spela vidare på karaktären när man har klarat ut det?
jag lyckades spara över min "göra-massa-saker-runt-omkring-innan-jag-kör-ut-spelet" save.
och nu är jag såklart sur över att jag var så kass.
Citera
2010-02-13, 21:43
  #3369
Medlem
dannywtfs avatar
Har nyligen skaffat det och lirat i runt 4 timmar. Men det är några saker som jag funderar på:

Citera
2010-02-13, 22:10
  #3370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Det har tydligen sålt rätt bra vilket är kul med tanke på att det är en ny IP och relativt avancerat.

Inte så avancerat med tanke på alla buggar man kan hitta, annars är det ett väldigt bra spel! Det så bra med spelet är att man kan varva flera gånger utan att tröttna. Med buggar menar jag t.ex. en party kan fastna på ett ställe och annat jobbigt, men finns också roliga buggar som man kan leka med.
Citera
2010-02-14, 01:09
  #3371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Har nyligen skaffat det och lirat i runt 4 timmar. Men det är några saker som jag funderar på:




har tagit igenom det på nightmare. det jag har lärt mig:
Citera
2010-02-14, 09:25
  #3372
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skabbdegen
Text

Tack ska du ha! Det visade sig att jag skulle vänta till tiden gått ut. Gillar verkligen inte sådana uppdrag. Vill ha action hela tiden Apropå Herbalism så har jag det på en av mina gubbar, men ändå så kan han inte blanda. Dyker det upp som en egen slot i "pausmenyn"?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback