Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-06, 22:38
  #2761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wake-N-Bake
Vilken är den bästa klassen att ha som main?
Mage.
Citera
2009-12-07, 10:29
  #2762
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wake-N-Bake
Vilken är den bästa klassen att ha som main?

bästa är som någon sade den du gillar att spela, dock är väl rogue ok att ha som main speciellt om du är en närstridsvariant där då datorn aldrig ställer dem så de slår bakifrån så från det perspektivet är det nog "bäst" att styra den helt själv och låta datorn ta hand om de andra karaktärerna
Citera
2009-12-07, 10:31
  #2763
Medlem
Socialgreens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
bästa är som någon sade den du gillar att spela, dock är väl rogue ok att ha som main speciellt om du är en närstridsvariant där då datorn aldrig ställer dem så de slår bakifrån så från det perspektivet är det nog "bäst" att styra den helt själv och låta datorn ta hand om de andra karaktärerna

Leliana brukar smyga upp bakom mobsen när jag spelar iaf. Vet inte om jag lyckats ställa in nån auto där, men det fungerar fint iaf.
Citera
2009-12-07, 12:38
  #2764
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialgreen
Leliana brukar smyga upp bakom mobsen när jag spelar iaf. Vet inte om jag lyckats ställa in nån auto där, men det fungerar fint iaf.

Kör iofs henne själv som archer, men mjo, datorn är sådär halvok på det, men ur någon slags effektivitetssynpunkt så är det bättre att köra roguen själv även om jag nu själv kör en "healer" som min main
Citera
2009-12-07, 13:13
  #2765
Medlem
blåljuss avatar
Har precis klarat spelet. Fyfan vilket bra spel.


Game of the year om dom skulle göra mer som i Oblivion. Mer fritt att röra sig mellan platser och mer folk och hus etc.
Citera
2009-12-07, 14:29
  #2766
Medlem
GeneralEttans avatar
Citat:
blåljus
Citera
2009-12-07, 15:25
  #2767
Avstängd
Sakrasontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåljus
Oblivion
Samt Fallout 3, två guldpärlor som är oerhört svåra att slå.
Inte ens detta är i närheten av Bethesdas skapelser.
Citera
2009-12-07, 16:54
  #2768
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåljus
Har precis klarat spelet. Fyfan vilket bra spel.


Game of the year om dom skulle göra mer som i Oblivion. Mer fritt att röra sig mellan platser och mer folk och hus etc.

Citera
2009-12-07, 18:05
  #2769
Medlem
Oneofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blåljus
Har precis klarat spelet. Fyfan vilket bra spel.


Game of the year om dom skulle göra mer som i Oblivion. Mer fritt att röra sig mellan platser och mer folk och hus etc.


Citera
2009-12-07, 21:10
  #2770
Medlem
Dexxys avatar
Ok, jag började spela för circus en timme, och jävlar vad mycket det är att sätta sig in i direkt. Har också två frågor:
1. Går det att sätta på auto-run?
2. Hur gör jag för att kunna styra min gubbe med wasd, och fortfarande ha mina kompanjoner följa efter? Som det är nu så står de bara still där de spawnar och vägrar röra sig om jag inte kör RTS-style.
Citera
2009-12-07, 21:16
  #2771
Medlem
Oneofakinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Ok, jag började spela för circus en timme, och jävlar vad mycket det är att sätta sig in i direkt. Har också två frågor:
1. Går det att sätta på auto-run?
2. Hur gör jag för att kunna styra min gubbe med wasd, och fortfarande ha mina kompanjoner följa efter? Som det är nu så står de bara still där de spawnar och vägrar röra sig om jag inte kör RTS-style.


Autorun vet jag inte, kände aldrig något behov av att använda det själv.

Du har förmodligen kommit åt "hold"-funktionen. En liten knapp under samtliga porträtt. Eller knappen "H".
Citera
2009-12-07, 21:16
  #2772
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexxy
Ok, jag började spela för circus en timme, och jävlar vad mycket det är att sätta sig in i direkt. Har också två frågor:
1. Går det att sätta på auto-run?
2. Hur gör jag för att kunna styra min gubbe med wasd, och fortfarande ha mina kompanjoner följa efter? Som det är nu så står de bara still där de spawnar och vägrar röra sig om jag inte kör RTS-style.

precis under karaktärsporträtten så finns det två knappar den ena föra att välja hela partyt och den andra för att ställa in ompartyt ska stå still eller springa runt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback