Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2009-12-22, 15:45
  #49
Avstängd
Hashiischs avatar
Finns ett thaihak vid Sannaplan om jag inte tar fel?
Citera
2009-12-24, 07:57
  #50
Avstängd
sexpackets avatar
Sawadee i Kungshallen om man vill se halva Pattayas bar luder reunion place, maten suger dock.
Citera
2009-12-28, 17:09
  #51
Medlem
MartinStLouiss avatar
Jag tycker att Orkidee var ett bra thai-ställe. Har bara varit där en gång, och det var på kvällen.
Citera
2009-12-28, 21:43
  #52
Medlem
Disco-Mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Jag tycker att Orkidee var ett bra thai-ställe. Har bara varit där en gång, och det var på kvällen.

Kan hålla med, Orkidees thaimat är helt okej
Citera
2009-12-30, 22:01
  #53
Medlem
Finns en liten Thaikiosk på Odengatan i Sthlm vid Roslagsgatan. Riktigt bra mat.
Citera
2010-02-17, 11:48
  #54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Airwalk
Passerar du Borås så missa inte Thai Silk Palace. Lunchbuffén är det bästa jag någonsin ätit. (jag har ätit våldsamt mycket Thaimat på många olika ställen i landet. Detta slår allt)

Visst är det gott där men själv föredrar jag Golden Elephant (Royal Thai). Har ätit där relativt regelbundet i 6 år och buffén har inte ändrats. Det om något är ett bra betyg när kunder kommer tillbaka om och om igen.

Känns som att Borås är en bra thai-stad.
Citera
2010-02-17, 23:48
  #55
Medlem
2005 öppnade "Rågsveds Indisk & Thai Take Away" på Bjursätragatan. Maten var himmelsk! Tyvärr blev det ny ägare efter ett år, och har sedan dess fått nya ägare stup i kvarten. Maten blev aldrig densamma.
Citera
2010-09-12, 23:41
  #56
Medlem
DonHugos avatar
Khopan var ju i en klass för sig själv, kan ju ha ändrats då jag ej varit där på många år.
En annan restaurang som MÅSTE testas om man gillar thai är den på östermalm, snett emot fältöversten?
Trevlig personal och bra meny.
Citera
2011-01-17, 00:42
  #57
Medlem
DrKillerClowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
Chaba Thai- Riktigt bra orginal Thaiare
Thailandska tigern(Hornsgatan)-Bra kak och Thai disco pa helgerna
Thaien pa ankdams gatan i Solna- alltid ko langt ut pa gatan till lunch
Orkide pa Drottning gatan- Bra mat, trevlg personal
Sawadee(orginalet)- Gott och kanns lite lyxigar\
Sala Thai St Eriksplan- Stockholms forsta, fortfarande bra

Fan jag kan sitta har hela dagen med snalvattnet rinnande, men dar var nagra av de basta. Tycker for ovrigt att Thai maten ar mycket godare hemma an i Thailand. Har varit varje vinter i 6 manader dar sedan 1995! Lite forvanad, men dom anpassar den vall efter oss. Ingen av mina Thai tjejer ellert polarnas fruar gillar svensk Thai mat

HongThai heter den på Ankdammsgatan. Suveränt bra både på lunch och kvällar. Äkta Thaimat och bästa Thaimaten i regionen!!! Fredagar har dom jättebuffé med en jävla massa mat. Mittemot kan man klippa sig av thaitjejer...och få en massage. Man behöver aldrig lämna området faktiskt!
Citera
2017-09-04, 23:08
  #58
Medlem
Opportunitiess avatar
Dags att bumpa lite.

Thai är en riktig favvo för mig. Vilken/vilka är er favoritrestaurang i Göteborg?

Gärna buff'e!
Citera
2017-09-10, 15:21
  #59
Medlem
Opportunitiess avatar
Ingen?
Citera
2017-09-10, 15:38
  #60
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Dags att bumpa lite.

Thai är en riktig favvo för mig. Vilken/vilka är er favoritrestaurang i Göteborg?

Gärna buff'e!
Pong i Stockholm
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback