Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-23, 19:40
  #121
Medlem
redigtsnurrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Visserligen från ett forum (Forumet för vetenskap & folkbildning), och jag har sökt utan att hitta mer info. Dock ändå värt att ha i baktanke när man använder clear eyes.


Självklart värt att läsa iaf
Citera
2014-02-25, 23:12
  #122
Medlem
Gallachers avatar
Köpte cleareyes i en turkaffär i anslutning till Möllevångstorget för ett par veckor sedan. Visste på förhand inget specifikt ställe som sålde så fick fråga runt tills jag fick napp. 80 kr flaskan. Fungerar utmärkt.
Citera
2016-04-18, 22:23
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Om man har behov av att använda det regelbundet på grund av regelbundet drogbruk, så är det nog det minsta att oroa sig över.

OT: Clear Eyes finns i alla matvaruaffärer i USA. Be bara någon internetpolare skicka över en flaska ibland. Billigare än någon skitkopia från någon holk-store på nätet.

jag kan rekommendera ClearEyesKungen
Citera
2017-02-19, 09:11
  #124
Medlem
Fridfullts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naak5917
jag kan rekommendera ClearEyesKungen

Jag har varit inne både där och på clear-eyes.se, men det känns inte tryggt att betala med kort när kortuppgifterna inte skickas krypterat. Någon som vet en säker webbplats varifrån produkten kan beställas?
Citera
2017-02-21, 20:42
  #125
Medlem
Ergolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridfullt
Jag har varit inne både där och på clear-eyes.se, men det känns inte tryggt att betala med kort när kortuppgifterna inte skickas krypterat. Någon som vet en säker webbplats varifrån produkten kan beställas?


Varför beställer du inte bara Cleari från valfritt nätapotek. Det är exakt samma sak och funkar likadant.
Citera
2017-02-22, 20:29
  #126
Medlem
Fridfullts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergolin
Varför beställer du inte bara Cleari från valfritt nätapotek. Det är exakt samma sak och funkar likadant.

Det har jag nu gjort.
Av tidigare inlägg i tråden att döma verkar den dock inte vara lika bra.
Citera
2017-02-22, 22:22
  #127
Medlem
Ergolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridfullt
Det har jag nu gjort.
Av tidigare inlägg i tråden att döma verkar den dock inte vara lika bra.

Har bara provat Clear eyes en gång så kan inte jämföra dem. Men från vad jag läst innehåller de exakt lika mycket av det verksamma ämnet och jag kan gå i god för att Cleari funkar utmärkt.
__________________
Senast redigerad av Ergolin 2017-02-22 kl. 22:25.
Citera
2017-03-01, 20:43
  #128
Medlem
produktenavsummans avatar
Åker ni inte dit på säckiga ögonlock då? Jag får inte blodsprängda ögon särskilt ofta, faktiskt nästan bara när jag äter mitt weed. Men även om jag skulle ta cleareyes då skulle mina mörka, nedtyngda ögonlock avslöja mig. Kortvarigt kan det funka att hålla en påse is mot stängda ögon för att motverka, men inte under en hel kväll tillexempel.
Citera
2018-01-18, 16:47
  #129
Medlem
Finns något på apoteket som heter Cleari ögondroppar. Clear eyes loggan står ovanför på flaskan. Innehåller 5ml ögondroppar med en dos nafazolinhydroklorid 0.12 mg/ml. Funkar precis som clear eyes!

**
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback