Citat:
Ursprungligen postat av Info800
För annars skulle vad hända?
Sedan denna tråden startades har den fyllts av "ser jag honom blablabla", "träffar jag på honom får han ett skott i pannan", "rör han sig i min stad/by kommer han få ångra det" etc.
Mig veterligen har (tyvärr) inga av dessa "löften" infriats, men rätta mig gärna om jag har fel!
PS: Matts, advokaten, är snart ordförande i fullmäktige i Ystad (FP)
http://www.ystadsallehanda.se/ystad/article1278394/Femkloumlvern-aumlnnu-inte-ense-om-borgmaumlstarrollen.html
Edit: Sakfel i mitt PS
Jag tippar på att inte så många är beredda på att åka iväg och söka upp honom för att slå skiten ur honom, men om vissa av dom bodde där han bor så skulle han nog få så det räcker.
Om jag bodde i samma område som honom och stötte på honom en mörk natt och jag visste vem han är och då gärna ha tagit ett par glas innan så skulle jag säkert kunna vara hjärndöd och få ett ryck och slå skiten ur honom om jag inte ser några poliser smyger runt i krokarna.
Att riskera allt genom att aktivt söka upp honom skulle inte jag heller göra, men i fel ögonblick så kan vad som helst hända, jag tror att det finns flera av dom som hatar honom som skulle kunna ge sig på honom i speciella situationer.