• 4
  • 5
2018-05-17, 00:25
Medlem
Inte direkt en superdjup film - uppenbarligen en vldigt enkel film fr underhllning, frmst fr tonringar/barn
Citera
2018-07-17, 16:20
Medlem
3+ till uppfljaren frn aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...till-mamma-mia
Citera
2018-07-22, 22:37
Medlem
freeriderXIIs avatar
Det segment/nummer av Mamma Mia 2 som r bst r nog When i kissed the teacher det hller musikvideoniv.

ven Fernando och Dancing Queen r bra sett till helheten. Dremot finns det bttre ltar i filmen.
Citera
2018-08-20, 20:04
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
ven Fernando och Dancing Queen r bra sett till helheten. Dremot finns det bttre ltar i filmen.

Fernando var riktigt bra tyckte jag, och hade inte den blekaste vem som skulle framfra den innan jag satte mig ned i biosalongen, men sen r jag en stor sucker fr den lten av ABBA. Hrligt ocks att One of Us fick en plats i denna, saknade den i frsta filmen d det r min favoritlt med gruppen tillsammans med Knowing me knowing you.
Citera
2018-12-11, 15:49
Medlem
Undrar 2 saker ang film 2.

1 .nr harry fljer efter Donna ut till n s missar han bten. varfr tar han ej nsta bt. elle var det sista bten fr ssongen.

2. Varfr r sam ute och seglar sjlv och inte har tvillingbrorsan med sig och kan han mycket vl varit tvillingbrorsan men sa han var sam
Citera
2020-06-30, 16:35
Medlem
Brosnan antyder att det kan det komma en tredje Mamma Mia-film.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...r-ny-mamma-mia
Citera
2020-12-28, 20:20
Medlem
mikeymikeys avatar
Sg frsta filmen nu p kvllen. Klart godknd ven om det inte r en film man sitter och iaktar till 100%. Dessutom blev det lite vl uttjatat med alla snger. Visst en musikalfilm men nd.
Citera
2020-12-29, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Sg frsta filmen nu p kvllen. Klart godknd ven om det inte r en film man sitter och iaktar till 100%. Dessutom blev det lite vl uttjatat med alla snger. Visst en musikalfilm men nd.

Jag sg den nr den kom 2008. Minns inte riktigt vad jag tyckte om den d det var ett tag sedan. Funderar p att se den andra ngon dag. Men d borde man nog ta och se om den frsta innan knns de som
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in