2010-07-22, 01:21
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Glöm inte min hammerdin vs din gröna assassin.

Bågen går att hitta om du har Lord of destruction och den går hitta i single player med lite tur. Annars kan du alltid testa att imbuea en båge. Att hitta en Ohm kan vara lite jobbigt i Single player.

Fast Faith är imo bättre.

Låt oss bortse alla matcher med mina fun chars.

Citat:
Ursprungligen postat av sponki
DangerDoom spelar ni SCNL eller SCL?

Proffsen spelar i Nonladder

Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Finns ännu bättre finns cruel med 320-400% Enchanced Damage =)

Sant.. Har flera, och kollektioner som jag delar med mina polare från LLDpk.

http://img19.imageshack.us/img19/3671/7fpabows.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
går det att få sånnadär sjuka grejer i vanliga diablo :O? asså i storyn eller vad man säger?

Bågen är upphittad från patchen 1.10, en lite äldre version av Diablo, som har sparats framtills idag!

E:/

Har börjat köra lite Dota-aktigt d2, faktiskt ganska kul. Jag och mina polare kör Necromancers hela gänget, där vi enbart använder oss av Skeletons + Curses, inklusive Corpse Explosion.

Up for some duels
Senast redigerad av DangerDoom 2010-07-22 kl. 01:26.
Citera
2010-07-22, 12:21
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom

Bågen är upphittad från patchen 1.10, en lite äldre version av Diablo, som har sparats framtills idag!

Up for some duels

Vad som kan droppas har inte ändrat sig från 1.10 till 1.13.

Är på en duell med min lightning sorc. Ska bara dra upp den till level 80+. Inget bögeri med 2x wisp bara.
Citera
2010-07-22, 12:30
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Vad som kan droppas har inte ändrat sig från 1.10 till 1.13.

Är på en duell med min lightning sorc. Ska bara dra upp den till level 80+. Inget bögeri med 2x wisp bara.

Än sen? Vad rör det sig om den är upphittad senare? Den lär ju kunna hittas på 1.13, vilket som :P
*Thestrayboys

Skulle vilja köra lite train duels.

e:/ Jag lär ju inte kunna använda min Hammerdong då, då den redan har 85 max resistance som main-setup.
Senast redigerad av DangerDoom 2010-07-22 kl. 12:41.
Citera
2010-07-22, 12:49
Medlem
eLzAs avatar
Skulle snarare säga att Ladder är för dom som föredrar lite utmaning iallafall.
Gear på NL är ju så gott som gratis jämförelsevis.
Dessutom är det fler som spelar Ladder = Roligare.
Citera
2010-07-22, 12:57
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Än sen? Vad rör det sig om den är upphittad senare? Den lär ju kunna hittas på 1.13, vilket som :P
*Thestrayboys

Skulle vilja köra lite train duels.

e:/ Jag lär ju inte kunna använda min Hammerdong då, då den redan har 85 max resistance som main-setup.

Ja men det gick att misstolka så som att den inte går att hitta nu.

Resistance är inget problem. Det är 2x wisp som jag oroar mig för. 40 % absorb är seriösa saker.
Citera
2010-07-22, 13:00
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eLzA
Skulle snarare säga att Ladder är för dom som föredrar lite utmaning iallafall.
Gear på NL är ju så gott som gratis jämförelsevis.
Dessutom är det fler som spelar Ladder = Roligare.

Utmaning eller inte, ni kan ju snacka om vad som är gratis när er tråkiga ladder väl har kommit igång.
Har du källa på det markerande?

Hkarn ska vi köra lite train duels då?
Citera
2010-07-22, 13:08
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Utmaning eller inte, ni kan ju snacka om vad som är gratis när er tråkiga ladder väl har kommit igång.

Då jag inte är så insatt i duell termer så får du gärna säga vad train dueller är? Gissar är träningsdueller. Kommer inte gå så bra då min sorc bara är 69 och jag är tvungen att köra med proxy nu pga realm down.
Citera
2010-07-22, 13:42
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Då jag inte är så insatt i duell termer så får du gärna säga vad train dueller är? Gissar är träningsdueller. Kommer inte gå så bra då min sorc bara är 69 och jag är tvungen att köra med proxy nu pga realm down.

Exakt.

Fick 15 high runes för att hjälpa en kille med ett hack som jag inte ens har.. Vi ska göra allting via Fjärrstyrning, scamma?
Citera
2010-07-22, 13:44
Medlem
eLzAs avatar
Citat:

När den kommit igång? Var väl typ ett kvartal sen..

Klart jag inte har källa på det, hur skulle jag kunna ha det? Det är bara min uppfattning sedan jag spelat både NL och numera L. Mindre fusk är det också på Ladder.
Citera
2010-07-22, 13:48
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
När den kommit igång? Var väl typ ett kvartal sen..

Klart jag inte har källa på det, hur skulle jag kunna ha det? Det är bara min uppfattning sedan jag spelat både NL och numera L. Mindre fusk är det också på Ladder.

Hur tusan kan du säga att Ladder har kommit igång, när Enigma fortfarande har ett värde över +50 fgs?

Det komiska är att alla era chars blir Non Ladder förr eller senare, vilket betyder att de flesta av er sparar era characters i Non Ladder. Men nej, Non Ladder är mer aktivt - det kan man se väldigt tydligt, när Jsp's Trading Ground Ladder är tusen gånger långsammare än Non Ladders.
Citera
2010-07-22, 13:56
Medlem
eLzAs avatar
Citat:
Hur tusan kan du säga att Ladder har kommit igång, när Enigma fortfarande har ett värde över +50 fgs?

Det komiska är att alla era chars blir Non Ladder förr eller senare, vilket betyder att de flesta av er sparar era characters i Non Ladder. Men nej, Non Ladder är mer aktivt - det kan man se väldigt tydligt, när Jsp's Trading Ground Ladder är tusen gånger långsammare än Non Ladders.

Skulle det vara ett tecken på att det inte kommit igång eller? Bara för att saker och ting är dyra. Det är ju bra mycket roligare än att varenda jävel kutar runt med sjukligt bra gear. Så man iallafall får jobba lite för att få en bra char.

Jag sparar inte mina chars när dom blir NL, eftersom att jag inte spelar där.
Och jag tycker det är enbart positivt med resets, det är en av anledningarna till att jag spelar Ladder.
Citera
2010-07-22, 14:03
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Mindre fusk är det också på Ladder.

Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto