2010-02-12, 08:50
Medlem
Wellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girafftarm
Jag har hängt där sedan -06.
Börjar dock bli leds på den allmänna stämningen där...

Fast sidan underlättar tradeing nått fruktansvärt. Innan jag använde mig av sidan fick jag ju spendera timmar med att försöka få något sålt till ett bra pris.
Citera
2010-02-12, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Inte en aning om vad det kan vara för problem? Jag har Vista och det startade utan att jag behövde göra någonting knäppt innan.

Samma här, kör med vista, och Diablo 2 körs utan några problem alls.
Citera
2010-02-12, 18:31
Medlem
Wellss avatar
Befann mig nyss i ett eget spel där jag körde lite transfers. Plötsligt krashade det och jag misstänker väl att jag tappade en hel del saker också. Saken är dock så att jag inte kan joina ett spel med den gubben längre. Alla andra gubbar går bra men inte denna. Nu har det iofs inte gått mer än 10 min sen det hände men det har aldrig hänt mig förut. Blir lite orolig att gubben pajjat eller nått dylikt. Någon som varit med om detta?

Edit: Kom på nu efter att jag rebootat hela spelet. Tappade tydligen en hel del fina runor dock :/
Senast redigerad av Wells 2010-02-12 kl. 18:33.
Citera
2010-02-13, 04:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Slaampan
Högerklicka på genvägen eller själva exe-filen. Klicka på egenskaper, sen kompatibilitet och längst ner bockar du i "Kör det här programmet som en administratör". Då ska det funka.
Tack så mycket, nu funkar det!
Citera
2010-02-13, 09:06
Medlem
Citat:
Vad är "Classic beta" som man kan välja på i Realm listan?

Den var otroligt laggig, ingen där och... ja.. det stod att det var Version 1.13?

Det är som det står betan till kommande patchen, men jag skulle avråda från den då det för vissa uppstår problem när man vill spela 1.12 igen. En vän till mig behövde installera om spelet, mycket jobbigt.
Citera
2010-02-13, 11:47
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wells
Befann mig nyss i ett eget spel där jag körde lite transfers. Plötsligt krashade det och jag misstänker väl att jag tappade en hel del saker också. Saken är dock så att jag inte kan joina ett spel med den gubben längre. Alla andra gubbar går bra men inte denna. Nu har det iofs inte gått mer än 10 min sen det hände men det har aldrig hänt mig förut. Blir lite orolig att gubben pajjat eller nått dylikt. Någon som varit med om detta?

Edit: Kom på nu efter att jag rebootat hela spelet. Tappade tydligen en hel del fina runor dock :/

Kan bli sådär när gamet fryser(pga lagg) och du kör exit med gubben. Då blir det en viss joindelay med den gubben.
Citera
2010-02-13, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Tack så mycket, nu funkar det!

Lugna puckar! xD
Härligt att folk spelar igen.
Citera
2010-02-13, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uffrat
Det är som det står betan till kommande patchen, men jag skulle avråda från den då det för vissa uppstår problem när man vill spela 1.12 igen. En vän till mig behövde installera om spelet, mycket jobbigt.

Ja, det var som jag misstänkte, men förväntar sig blizzard att man ska orka levela ny gubbe för att testa deras jävla patch? :P

Men jag fick inga problem när jag bytte tillbaka.. han kanske hade otur?

En sidnotis: Jag är snart Queen Of-Sweden på min Sorc
Citera
2010-02-13, 17:43
Medlem
Det är ingen som råkar ha en shako eller nått över som dom kan avvara till en noob?
Citera
2010-02-13, 18:15
Medlem
Citat:
Ja, det var som jag misstänkte, men förväntar sig blizzard att man ska orka levela ny gubbe för att testa deras jävla patch? :P

Men jag fick inga problem när jag bytte tillbaka.. han kanske hade otur?

En sidnotis: Jag är snart Queen Of-Sweden på min Sorc

Hah, antar att du är King Of-Sweden med, barbaren som står i chatten? Spelar inte längre men slutade för ett kort tag sen och minns att jag såg den karaktären mer än en gång i SWE-kanalerna.
Citera
2010-02-13, 20:00
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkater6
Det är ingen som råkar ha en shako eller nått över som dom kan avvara till en noob?

PMa mig här eller whispa *yearbook på d2 så ska jag köpa en shako till dig

Kommer vara inne imorgon.
Citera
2010-02-13, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uffrat
Hah, antar att du är King Of-Sweden med, barbaren som står i chatten? Spelar inte längre men slutade för ett kort tag sen och minns att jag såg den karaktären mer än en gång i SWE-kanalerna.

Jag hade en char som var King Of-Sweden ja, men det var en Paladin och som nu mera är död ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in