2009-10-30, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Roligast är att köra nya ladder chars utan all jävla massdupade uber items å shit, spelet blir ju så löjligt lätt förstår inte varför man ska spela och ha massa duped items jävla töntar

Dem flesta som spelar gör det nog inte för att spelet är svårt eller särskilt roligt att döda baal 1400 ggr.

Jag tror större delen spelare än sådana som gillar att PvPa.
Citera
2009-10-30, 16:00
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
När jag gör lightning sorc brukar jag oftast köra Charged bolt tills jag blir level 12, sedan gå över till Lightning och höja på den tills jag blir level 24 då jag börjar höja på Chain lightning tills jag blir 30 (Då sätter jag 1 poäng i Lightning mastery). Sedan höjer jag upp Chain lightning till max, sedan Lightning, sedan Charged bolt och sen light mastery och sist nova.

(Lägg även 1 poäng ända ner till Mana shield, den räddar ditt liv)

EDIT: Men som någon annan sa, hur du sätter dina skills spelar ingen roll, det viktigaste är att du i slutet har maxat så mycket det går till Chain lightnings synergies.

hur du sätter dina skills fram tills du har
max light mast
max cl + syn
1shivor armor
1tele
1energy shield
spelar ju inte så stor roll då man bara leechar fram till lvl 75

vid lvl 94 har du uppnått detta med alla skillq, infinity är given på mercen samt det vanliga på sorcen coh,hoto,shako,sojs,mages,maras/3cold+fcr,cta,storm/spirit (beroende på bilken breakpoint du satsar på), skor är smaksak jag väljer wws.
Citera
2009-10-31, 13:06
Medlem
absinthes avatar
Plockade fram mina D2 skivor på vinden igår för nu är det dags att nöta igen Frågan som lyder är dock, finns det någon bra fungerade maphack till 1.12?
Citera
2009-10-31, 15:51
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petta99
Nej, det är inte förbjudet av blizzard, för dem har kommit på en sak som kringgår blizzards regel.

Det dom säljer är inte ett själva föremålet, utan tiden som dem använt för att hitta det. Ganska smart faktiskt.

Bluffmakare finns det nog en hel del på marknaden, jag skulle inte lita en sekund på dem som erbjuder gratis Anni/BK ringar när man bara registrerar sig på sidorna.

mydiablo2.com är en pålitlig sida, jag har själv använt den.

Jag fick en gratis bk när jag reggade mig på nån sida, behövde bara joina ett game
Citera
2009-10-31, 19:59
Medlem
victor.bs avatar
Behöver mulehjälp.

NON LADDER
Citera
2009-11-01, 11:33
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Behöver mulehjälp.

NON LADDER

Du skapar ett game med kod, sen är du i gamet mer en 10 min! Sen mule hur mycket du vill! Gamet är sparat i halv timme!
Citera
2009-11-01, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Du skapar ett game med kod, sen är du i gamet mer en 10 min! Sen mule hur mycket du vill! Gamet är sparat i halv timme!
Får man connection lost så har grejerna en tendens att försvinna...
Citera
2009-11-01, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asteak
Brukar ni lira med Maphack då ? sjukt skönt

Nej att fuska i spel är totalt meningslöst...Samma sak med att sno andras HF; skamligt.

Diablo 2 är egentligen helt förstört av bottar och itemsellers. Jag menar, finns hur många bot-baalruns som helst!
Citera
2009-11-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emol
hur du sätter dina skills fram tills du har
max light mast
max cl + syn
1shivor armor
1tele
1energy shield
spelar ju inte så stor roll då man bara leechar fram till lvl 75

vid lvl 94 har du uppnått detta med alla skillq, infinity är given på mercen samt det vanliga på sorcen coh,hoto,shako,sojs,mages,maras/3cold+fcr,cta,storm/spirit (beroende på bilken breakpoint du satsar på), skor är smaksak jag väljer wws.

Gear som ingen människa uppnår inom överskådlig tid genom att spela legit. Bra där..
Citera
2009-11-01, 16:01
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Gear som ingen människa uppnår inom överskådlig tid genom att spela legit. Bra där..

på 3 veckor skrapade jag ihop en hammerdin (det vanliga) eni,zaka,hoto,maras,shako osv osv och det var helt legit, har man max flax i hf um+gul sen är det bara att mfa och ha tur med trades, leta nycklar hela tiden byta byta byta köpa billigt sälja till överpris sen efter ca 1mån har du din paladin, jag spelade f.ö Hc
Citera
2009-11-01, 16:08
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
på 3 veckor skrapade jag ihop en hammerdin (det vanliga) eni,zaka,hoto,maras,shako osv osv och det var helt legit, har man max flax i hf um+gul sen är det bara att mfa och ha tur med trades, leta nycklar hela tiden byta byta byta köpa billigt sälja till överpris sen efter ca 1mån har du din paladin, jag spelade f.ö Hc

Vill du spela legit så ska du spela utan dupes, dvs singleplayer.
Priserna har sjunkit såpass mycket pga dupes.
Citera
2009-11-01, 16:11
Medlem
endymions avatar
Citat:

Men du förstår själv att om inte dupes och bottar osv. hade funnits skulle du ändå inte haft dom där grejerna. Skulle kunna gå in nu och få en full gear hammerdin och säg lvl90 ganska snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in