Jag bestämmde mej för att dra en frenzybarb på ladder, någon som kan skänka lite eq?
Hade en för ett par år sen och den va riktigt najs, krävdes dock ett antal dyra runewords innan den blev bra.....innan dess var den KASS vad jag kan minnas
Tänkte själv dra igång igen, men lika bra att avvakta tills ladderresetten känns det som......
Hade en för ett par år sen och den va riktigt najs, krävdes dock ett antal dyra runewords innan den blev bra.....innan dess var den KASS vad jag kan minnas
Tänkte själv dra igång igen, men lika bra att avvakta tills ladderresetten känns det som......
Äh, någon sida tillbaka så frågade jag vars man kunde köpa cd keys osv och har kommit igång nu igen med d2.
Känns värt det att börja lite smått med mf och så innan resetten så man är 'pro' igen när resetten kommer
Har en 90 fire soso som ja mfat lite med. har nu 18st keysets o håller på lvlar upp en smiter.
dog inte en enda gång med min smiter som kickade ass
blev dock en necro 14-16
Edit: andra utn: en pala 18-15
Edit2 och tredje: soso 18-12 ^^
Nu får det vara nog för ikv
Wow, jag förstod inte ett ord av det där. Dock hjälper jag dig gärna, för det verkar som om du fått något necro-item du inte blev riktigt nöjd med. Givetvis kan jag lätta din börda och ta den/det av dig, det är inga problem. Så begår ju du dagens goda gärning också.
Fan så tråkigt. Man vågar inte spela för om det kommer en reset så är det värdelöst.
Jo, det skulle vara trevligt om Blizzard kom med ett release-datum så man vet på ett ungefär när det händer. Men känner man Blizzard rätt är det väl en soon™
Säg till om du hittar en 19+/19+ paladin eller sorcerer torch så betalar jag jävligt bra för dem!
will do
Citat:
Ursprungligen postat av Elak trollkarl
Wow, jag förstod inte ett ord av det där. Dock hjälper jag dig gärna, för det verkar som om du fått något necro-item du inte blev riktigt nöjd med. Givetvis kan jag lätta din börda och ta den/det av dig, det är inga problem. Så begår ju du dagens goda gärning också.
Hehe nja har den på min oboynecro så länge tills någon ev. vill köpa den. :P
Blev väll mest nedstämd över att den är rätt svårsåld och inte så dyr pga statsen