Är det någon som har användning för en Doom (http://diablo.wikia.com/wiki/Doom_Rune_Word) i en 2H Axe?
Non-Ladder SC såklart Skicka ett PM med vad du kan tänkas betala in-game.
tjena diablo2folket, vad händer? jag ska nog dra igång en goldfind-session nu och försöka hitta lite bra saker trejdandet går förvånansvärt bra idag också!
Jag sparkade igång igen nu i veckan och har en ungefär 75 bonemancer som jag spelar. Inser att jag inte vet ett piss om det här spelet längre, folk pratar mest runor och det finns inte en enda paladin som inte kan teleportera sig.
Så, hur kommer man igång nu? Att levla är ju fortfarande detsamma, men hur ska jag lyckas få till mig några värda saker?
Jag sparkade igång igen nu i veckan och har en ungefär 75 bonemancer som jag spelar. Inser att jag inte vet ett piss om det här spelet längre, folk pratar mest runor och det finns inte en enda paladin som inte kan teleportera sig.
Så, hur kommer man igång nu? Att levla är ju fortfarande detsamma, men hur ska jag lyckas få till mig några värda saker?
Det bästa hade nog varit att dra upp en sorc till level 75~ och börja att mfa!
Annars går det ju att samla pengar och gambla circlets/tiaras etc.
Jag började också för nån vecka sen.. lyckades dra upp en hammerdin till 85, men så insåg jag att ush hammerdin är mindre roliga att spela och svåra när man har mer än sug saker :P så jag har rerollat och är på den gamla goda vägen emd en sorc istället.. så de blir några 1000 meph och tunnel runs så har man väl sig en ekonomi tillslut!