2009-04-15, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaz.
Nej det var riktigt tråkigt faktiskt :P jävla dumt av mig också, aldrig vart nära på att dö under själva "spelmomenten", men jag stod och identifierade saker så var det typ 2 mobs som slog på mig. jag hade ljus ifrån fönstret på skärmen så livbubblan syndes mest vagt, antog att det var lugnt. glömde helt bort att vara uppmärksam och stod och identifierade när jag plötsligt dör ^^.

bara två acter ifrån att bli guardian
hade ju jobbat hårt för equippet också
Usch, fan vad tragiskt att dö av en sån där klantmiss
Citera
2009-04-15, 23:04
Medlem
joxxes avatar
Har börjat lira igen.
Har för närvarande en sorc på lvl 15 hardcore. Någon som vill lira?
Citera
2009-04-16, 01:12
Medlem
Lirade du /players8 förresten Spaz?
Citera
2009-04-16, 02:49
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontzohr
Lirade du /players8 förresten Spaz?

just för tillfället, ja, då jag mfade LK-kistorna. men annars icke. alldeles för svårt med det gearet jag hade i hell!
/players 8 påverkar förövrigt bara livet på mobsen, inte deras damage o.s.v.

gn8
Citera
2009-04-16, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spaz.
just för tillfället, ja, då jag mfade LK-kistorna. men annars icke. alldeles för svårt med det gearet jag hade i hell!
/players 8 påverkar förövrigt bara livet på mobsen, inte deras damage o.s.v.

gn8
Ändras droppsen? Och på vilket sätt? När jag lirar SP så kör jag alltid /players8 men det känns ofta som att bossarna tappar fler men sämre saker, oftast t ex 8 magic items och ett rare typ, medans dom vid players1 tapper typ 1 unique, 1 set och 1 magic kanske. Less is better
Citera
2009-04-16, 13:02
Medlem
SilentBullets avatar
Så trött jag blir. Började precis i Hell med min level 56 sorc och insåg direkt vid dom första mobsen att de är "Immune to cold" vilket är bedrövligt då jag endast satsat på frozen orb och resten på manasköld och mana regen. Vad ska jag göra nu? Kan inte ens göra första questen i act 1 då zombies i "The den of evil" är immune.
Citera
2009-04-16, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentBullet
Så trött jag blir. Började precis i Hell med min level 56 sorc och insåg direkt vid dom första mobsen att de är "Immune to cold" vilket är bedrövligt då jag endast satsat på frozen orb och resten på manasköld och mana regen. Vad ska jag göra nu? Kan inte ens göra första questen i act 1 då zombies i "The den of evil" är immune.
Låt mercen slakta dom? Sen kanske lära sig något av ditt misstag
Citera
2009-04-17, 08:59
Medlem
är det nån som har hammerdin saker över som jag kan få
Citera
2009-04-17, 12:26
Medlem
Uber0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dempa88
är det nån som har hammerdin saker över som jag kan få
Snyggt första inlägg
Citera
2009-04-17, 14:53
Medlem
aaa
Citera
2009-04-17, 17:33
Medlem
Spaz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontzohr
Ändras droppsen? Och på vilket sätt? När jag lirar SP så kör jag alltid /players8 men det känns ofta som att bossarna tappar fler men sämre saker, oftast t ex 8 magic items och ett rare typ, medans dom vid players1 tapper typ 1 unique, 1 set och 1 magic kanske. Less is better
nja det inbillar du dig nog bara för så är det inte. mer items = mer "rolls" för att få high quality items (magic+)

droppsen ökar radikalt med högre player-settings.
(dock så är just actbossar o.s.v. inte lika effektiva att köra /players 8 på som vanliga mobs i regel. dels droppar dem inte riktigt lika mycket mer procentuellt, plus att de blir jäkligt mycket segare i.o.m. HP increase)
Citera
2009-04-17, 19:29
Medlem
hjälp! när jag körde diablo så losa jag min connction och nu när jag ska logga in på battlenet står det: att användaren av den här cd key tillhör dennis och att jag ska vänta 5 minuter och testa sen. har så klart testat det och det har inte funkat på ca 5 timmar

nån som vet hur man fixar det????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in