2008-10-15, 16:00
Medlem
Det stämmer att "item level" som det heter på engelska och inte på vårt språk (nu blev det fel skrivet ), för skillers är 50. Man kan hitta skillers redan på normal av Nihlathak, level 68 och Baal, level 60. Orkar inte kolla av vilka andra man kan hitta skillers av. Det får ni göra själva.

www.diabloii.net

Gå inte in på alla möjliga Diablosidor bara. Det kan finnas keyloggers har jag hört.
Citera
2008-10-15, 17:29
Medlem
Mjaows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickMars
Välkommen tillbaka till drogen! :P
En fråga bara, varför väljer man att lira HCL? Dör man så dör man, det känns som lite waste of time där

Tackar tackar.

Ser faktiskt helt annorlunda på de.. Är just hardcore som gör halva spelet för mig. Ser ingen utmaning med sc faktiskt.
Citera
2008-10-15, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mjaow
Tackar tackar.

Ser faktiskt helt annorlunda på de.. Är just hardcore som gör halva spelet för mig. Ser ingen utmaning med sc faktiskt.

Okej!

Alla tycker ju olika
Men du köper väl inte items för IRL cash hoppas jag inte? DET är ju lite waste om du nu skulle dö
Citera
2008-10-15, 17:47
Medlem
Roffe83s avatar
Spelar också endast HC. For the thrill ofc!
Men pg.a alla hack tppk o dyl sluta jag spela på laddern nångång under 1.11.
Nu e de endast HC SP som gäller.
Citera
2008-10-15, 18:12
Medlem
slagsmåls avatar
Ja, d2 är sönderhackat och jag spelar alltid hc, finner ingen poäng i sc. Synd bara att tppk hacken har förstört det som fanns kvar av öppna spel. Spelar inte utan redvex ifall jag sätter mig, vilket inte händer värst ofta nu mera.
Citera
2008-10-15, 18:44
Medlem
Wellss avatar
Ska rensa mina mules på skitsaker. Så om det finns någon som startat om nyligen och behöver lite saker för att komma igång så är ni välkommna att ta för er. Men som sagt, har man spelat ett tag så är det väl inget som ni kanske behöver.

Finns i game: wells1 // pass: 1
En stund och om ingen joinar försvinner grejorna

Ehh glömde säga att det är sc ladder
Senast redigerad av Wells 2008-10-15 kl. 18:47.
Citera
2008-10-15, 21:09
Medlem
Axéns avatar
Någon här som vill köpa Zod? Behöver Ist's eller Baba torch + Anni.

Tack

EDIT: Har jag förstått rätt med Grand Charms, alltså att alla som hittas efter Act3 i NM går att cuba till skillers? Det innebär alltså att de i tex act 5 i hell fungerar? Tack igen.
Senast redigerad av Axén 2008-10-15 kl. 21:32.
Citera
2008-10-15, 21:46
Medlem
Roffe83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axén
Någon här som vill köpa Zod? Behöver Ist's eller Baba torch + Anni.

Tack

EDIT: Har jag förstått rätt med Grand Charms, alltså att alla som hittas efter Act3 i NM går att cuba till skillers? Det innebär alltså att de i tex act 5 i hell fungerar? Tack igen.

Act3 fr.om Great March o framåt går att kuba till skillers ja.
Eller som det nämndes innan de som droppas av ett monster med mlvl 50 eller högre (ex baal normal 60) mlvl=ilvl
Citera
2008-10-15, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wells
Ska rensa mina mules på skitsaker. Så om det finns någon som startat om nyligen och behöver lite saker för att komma igång så är ni välkommna att ta för er. Men som sagt, har man spelat ett tag så är det väl inget som ni kanske behöver.

Finns i game: wells1 // pass: 1
En stund och om ingen joinar försvinner grejorna

Ehh glömde säga att det är sc ladder
gissar att de inte finns kvar nu va?
Citera
2008-10-15, 23:20
Medlem
Nu har jag haft Realm Down i tolv timmar. Tyck synd om mig.
Jag är sjuk så det är inte mycket annat jag kan göra än att spela och kika på film. Man orkar ju bara kika två filmer på kort tid.

Någon som har koll på vilken ladderrunda det är? Femte hörde jag någonting om, men det känns som fyra.
När väljer Blizzard att starta om laddern? Är det efter hur mycket som dupas eller är det en olöst gåta? Själv skulle jag vilja att den börjar om nu, lite efter som jag är.
Citera
2008-10-15, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aaza3
Nu har jag haft Realm Down i tolv timmar. Tyck synd om mig.
Jag är sjuk så det är inte mycket annat jag kan göra än att spela och kika på film. Man orkar ju bara kika två filmer på kort tid.

Någon som har koll på vilken ladderrunda det är? Femte hörde jag någonting om, men det känns som fyra.
När väljer Blizzard att starta om laddern? Är det efter hur mycket som dupas eller är det en olöst gåta? Själv skulle jag vilja att den börjar om nu, lite efter som jag är.

Fyfan, jag lider med dig!
Realm Down är riktigt jävla drygt!!

Hade det i över 48 timmar en gång, det slutade med att jag var tvungen att kontakta Blizzard via telefon(!) och förklara mitt problem, haha.
Det hjälpte som tur var!

Lycka till!
Citera
2008-10-16, 00:25
Avslutad
Ja tänk vad skönt att se er prata om "realms down" när man spelar SP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in