2013-05-16, 16:16
Medlem
Inzaits avatar
Rippade igår med min assa på HC, top 8 FFFFFFUUUUU 2 jävla souls som oneshotta mig.

Reset är vart halvår yes
Citera
2013-05-17, 14:37
Medlem
Konstigt att runor är mindre värda än uniques nu i början, t.ex. fick jag Mal för Tal Mask, nån ville ha Ist för Wizardspike och folk köper Shako för Gul. Runewords är väl lika intressanta som uniques så priserna borde ligga på ungefär det vanliga, men förklaringen kanske är att runor inte bara används för runewords utan även delvis som valuta... inflation alltså.
Citera
2013-05-19, 11:55
Medlem
GrafvityRidees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alef-noll
Konstigt att runor är mindre värda än uniques nu i början, t.ex. fick jag Mal för Tal Mask, nån ville ha Ist för Wizardspike och folk köper Shako för Gul. Runewords är väl lika intressanta som uniques så priserna borde ligga på ungefär det vanliga, men förklaringen kanske är att runor inte bara används för runewords utan även delvis som valuta... inflation alltså.

Folk vill få upp sina MF sorcs fort börja mfa skapa eknomi, de har varit extremt dött på baalruns och allmänhet tycker de svårt trade få bra gear!
jag har en level 56 amazon den har kiss gear och de svårt få bättre .

Dessutom verkar som baalbotsen är borta också så man kan inte glida fram lika enkelt längre gratis gear och level... Känns som Uberruns långt bort i fjärran, kanske roligt de med.
Citera
2013-05-19, 12:02
Medlem
Derftyuios avatar
Är Baalsbotsen helt borta nu!?
Citera
2013-05-20, 12:09
Medlem
PicCoLini30s avatar
Idag har vi Act5 slut act att plocka =) vi kör 7 st och de riktigt skoj plöja igenom spelet. Antar vi plockar Uber eventet snart också sen kan lägga de här spelet på hyllan igen. Vi satsat på att plocka Uberbossarna innan 1 Juni om de nu är möjligt vill säga.

Jag tycker de droppas mycket bättre saker om spelar flera! Vi har fullt set med unika saker på alla våra gubbar och jag som barba har Arkene valor plus grandfathers redan, de är inte bästa gearet men man överlever hell åtminstone..
Senast redigerad av PicCoLini30 2013-05-20 kl. 12:15.
Citera
2013-05-20, 13:31
Medlem
PicCoLini30s avatar
En fråga ställde mig, de finns ju inge Runewords i classic inte ens expetionella eller Elite unika saker. Hur fan klarar man sig i Hell då? de måste vara bedrövligt svårt, springa runt med normal unika saker.

De om hittar bra rare items vill säga, men hitta Elite items i det är väl lika med noll??? Någon som spelat classic på högre levels som kan berätta hur upplägget är? dessutom är väl stashen pytte liten, och ingen cub heller väl?
Citera
2013-05-20, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derftyuio
Är Baalsbotsen helt borta nu!?

Nejdå, men de få games som finns blir fulla fort och försvinner från listan.
Citera
2013-05-22, 18:53
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PicCoLini30
En fråga ställde mig, de finns ju inge Runewords i classic inte ens expetionella eller Elite unika saker. Hur fan klarar man sig i Hell då? de måste vara bedrövligt svårt, springa runt med normal unika saker.

De om hittar bra rare items vill säga, men hitta Elite items i det är väl lika med noll??? Någon som spelat classic på högre levels som kan berätta hur upplägget är? dessutom är väl stashen pytte liten, och ingen cub heller väl?
cuben får man ju i act 2 så den borde finnas i Classic också. Har inte spelat classic sedan dagen då exp släpptes. Varför skulle någon vilja göra det?
Citera
2013-05-22, 20:18
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
cuben får man ju i act 2 så den borde finnas i Classic också. Har inte spelat classic sedan dagen då exp släpptes. Varför skulle någon vilja göra det?
för det är svårare
Citera
2013-05-22, 21:17
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
för det är svårare
Det blir väl så svårt som du vill.
.t ex. Testa spela en naked char utan att sätta några skillpoints alls. Bara normal attack.
Gå igenom hela normal utan att döda något monster utom act-bossarna.
Spela utan något vapen.
Spela utan att någonsin byta utrustning. Du måste fortsätta använda det du hittade först.
Möjligheterna är oändliga.
Sedan finns det ju mods också. MedianXL är mycket svårare än vanliga D2.

SP Hardcore /players8 self-found är lagom svårt.
Citera
2013-05-22, 23:03
Medlem
Jag är nöjd.

Jag har klarat Hell-nivån med en Assasin.

På Single-player
Citera
2013-05-23, 09:30
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Har inte spelat classic sedan dagen då exp släpptes. Varför skulle någon vilja göra det?

Expressrush kanske, man "slipper" act 5 och kan efteråt konvertera de rushade karaktärerna till exp-chars, men det är nog sällsynt med bra chars som kan rusha i Classic nu för tiden. Och Blizz kanske har täppt till denna genväg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in