2012-02-20, 21:02
Medlem
leuchdiodens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilma90
Tar gärna emot items och/eller account (lirar non-ladder), pma gärna.

mvh

Börja köra ladder så har jag lite du kan få
Citera
2012-02-21, 16:06
Medlem
Melw1ns avatar
Hur ser det ut nuförtiden? Något som ändrats eller hänt sen man spela sist? Typ ett år sedan
Citera
2012-02-21, 16:24
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melw1n
Hur ser det ut nuförtiden? Något som ändrats eller hänt sen man spela sist? Typ ett år sedan
1.13 kom för inte så fruktansvärt jättelänge sedan, med några minor changes

tex så kan du nu respecca, man SER runorna när dom ligger på marken (inte vit text alltså), paladins kan inte längre döda magic immune undeads med blessed hammer

det är väl typ allt

glömde; spambotsen verkar ha 3dubblat sin population
Citera
2012-02-21, 16:28
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Hallå hallå Skoj att se en Diablo tråd! Har inte spelat på flera år nu men börjar kanske bli dags att dra en sväng igen eftersom det är verkligen ett spel med mycket nostalgi och ett spel man kan komma tillbaka till efter år och ändå tycka det är skoj att dra upp en

Har tyvärr inte kvar skivan/cd-keyn så min fråga är om det finns någon möjlighet att få tag i spelet gratis nu för tiden? Syftar då battlenet.
Citera
2012-02-21, 17:21
Medlem
miness avatar
nä du måste ha cd key, sen hur du får tag i den är en annan story

du kan köpa d2 + lod på åhlens för typ 150 spänn annars
Citera
2012-02-21, 23:13
Medlem
leuchdiodens avatar
Går även att bara köpa cdkey online. Vet dock inte vilken/vilka sidor som är ok. Sen är det bara att dra någon torrent och installera med dina köpta keys.
En kompis gjorde detta men fick keys som redan användes. Mailade supporten och fick nya keys direkt. Kört i några år på dom nu
Citera
2012-02-22, 02:32
Medlem
Melw1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
1.13 kom för inte så fruktansvärt jättelänge sedan, med några minor changes

tex så kan du nu respecca, man SER runorna när dom ligger på marken (inte vit text alltså), paladins kan inte längre döda magic immune undeads med blessed hammer

det är väl typ allt

glömde; spambotsen verkar ha 3dubblat sin population

Okej lät ju inte allt för kul, eller? Man får väl ta och leta reda på skivorna och sen dra igång igen. Tack för informationen
Citera
2012-02-22, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glupsk
Hallå!

har nyss børjat igen och gjorde det dumma misstaget att reseta mina stats/skills vid lvl 10.. nu ær jag lvl 28 och har satt ut poæng på lite fel grejjer och undrar om jag ska børja om eller får jag en till reset i nightmare?

Är du medveten om att man inte ska sätta ut några stats eller specca skills överhuvudtaget innan level 80-85?
Citera
2012-02-22, 14:10
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteBoardGraffarN
Är du medveten om att man inte ska sätta ut några stats eller specca skills överhuvudtaget innan level 80-85?
ja, för hela spelet är ju bara att grinda baalruns i hell?

beror väl fan på vad man spelar för build, och framför allt vad du vill få ut av spelet

vill gärna se dig spela en riktig playthrough och inte sätta ut några stats/skills förrens lvl 80
Citera
2012-02-22, 14:18
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
nä du måste ha cd key, sen hur du får tag i den är en annan story

du kan köpa d2 + lod på åhlens för typ 150 spänn annars

Ja det är sant, kostar inte många kronor nu för tiden. Får köpa när jag stöter på det antar jag! Kan tanka och köra lite single/LAN tillsvidare.
Citera
2012-02-22, 19:22
Medlem
Någon som vet någon bot som funkar i denna patch?
Citera
2012-02-22, 20:51
Medlem
Är i hell och skulle reseta mina skill/statpoints hos akara. Men råkade hålla inne shift när jag skulle plussa på dexterity, så då försvann ALLA statpoints till dexterity, så jag kan inte använda något av mina items! Och har förbrukat reseten i nightmare och normal också. Finns det något sätt att reseta igen, förutom att samla på essences hos bossarna i hell?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in