Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Låter väldigt skumt. Din snubbe stod kvar i spelet under hela tiden för att "etablera" det? Du ska inte droppa något på marken förrän spelet är etablerat (minst 5 minuter). Alternativet är snabbvägen dvs skapa priv game, droppa snabbt och in igen med annan char inom en minut, men det är mindre säkert.
Jag har förlorat ganska mycket på att mula solo när ingen polare är inne samtidigt. Skaffade ett till serial och mular efter det safe. Går lite långsammare än att mula solo men det är ju inget kul att förlora prylar i onödan...
Yes, det gjorde han. Direkt efter att jag skapat gamet så droppade jag av mig allting, sedan stod jag bara i town och 'idle:ade'. Skummast var ju att ett item låg kvar! (aldur's vapen). Så jävla frustrerande. Igår dog min amazon som jag fyllt med gear (inkl skiller som jag precis hittat

), och idag blir jag av med allt annat. Börjar bli bra less! Allting i HC, fyi
EDIT: För att klargöra; Jag lämnade aldrig gamet med min main. Han bara stod där och såg blek ut, sen vips så vart allt borttrollat :s