2011-08-13, 04:16
  #12001
Medlem
ztrykjerns avatar
Börjat lira lite igen nu i väntan på d3.. tyvärr är alla mina konton borta så har fått börja om från scratch..

Var är det enklast att hitta monarchs? Tänkte göra en spirit till sorcen som ska få mfa upp lite skit till en hammerdin, så man kan börja mfa på riktigt, för å sen samla gear till en smiterdin så kan man köra uber igen

och går det att 4socka ett crystal sword? double spirit!

om någon vill lira/bli boostad/boosta eller whatever så är det bara att whispra
*Ztrykjern
Citera
2011-08-13, 13:27
  #12002
Medlem
DangerDooms avatar
Någon som vill PvPa imorrn?
Jag kör gärna på betting duels på Europe Non-Ladder Softcore.

*Pokemon
*Sovjet.

Thestrayboys @ JsP

Hör av er.
Citera
2011-08-13, 16:45
  #12003
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Levelservice till level 85 är hur billigt som helst.
har jag påstått nåt annat?
Citera
2011-08-13, 21:16
  #12004
Medlem
Hej jag har de klassiska problemet med att jag inte kan komma in på battlenet.. Eller jag kan komma in på Asia men bara på Asia, har listat ut att de är min router som är skurken för de funkar när jag var på lan och när jag kör med internet genom telefonen. Har öppnat port 4000, 6112-6119 och kontrollerat så att dom är öppna, vad kan de vara som är fel!?
Citera
2011-08-13, 21:44
  #12005
Medlem
kapten zooms avatar
Vad fan! Det sjukaste hände precis mig. Jag gjorde ett priv game för att mula runor och pgems osv. Skapar gamet och tabbar ut till mozilla i typ 15min. När jag kommer tillbaka är allting borta! Min första tanke var att någon haxxat nått och smitit in o stulit det men i loggen står det ingenting!

WTF??

EDIT: Allting var borta förutom mitt aldur's vapen! Whyy?
__________________
Senast redigerad av kapten zoom 2011-08-13 kl. 21:48.
Citera
2011-08-13, 22:04
  #12006
Medlem
Kan någon förklara hur multires skiten fungerar? Det var 2005~ jag spelade diablo 2 senast och fick nu höra det fanns ett program som gjorde att du kunde lira i högre resolution!
Citera
2011-08-13, 22:49
  #12007
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapten zoom
Vad fan! Det sjukaste hände precis mig. Jag gjorde ett priv game för att mula runor och pgems osv. Skapar gamet och tabbar ut till mozilla i typ 15min. När jag kommer tillbaka är allting borta! Min första tanke var att någon haxxat nått och smitit in o stulit det men i loggen står det ingenting!

WTF??

EDIT: Allting var borta förutom mitt aldur's vapen! Whyy?

Låter väldigt skumt. Din snubbe stod kvar i spelet under hela tiden för att "etablera" det? Du ska inte droppa något på marken förrän spelet är etablerat (minst 5 minuter). Alternativet är snabbvägen dvs skapa priv game, droppa snabbt och in igen med annan char inom en minut, men det är mindre säkert.

Jag har förlorat ganska mycket på att mula solo när ingen polare är inne samtidigt. Skaffade ett till serial och mular efter det safe. Går lite långsammare än att mula solo men det är ju inget kul att förlora prylar i onödan...
Citera
2011-08-13, 23:54
  #12008
Medlem
kapten zooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Låter väldigt skumt. Din snubbe stod kvar i spelet under hela tiden för att "etablera" det? Du ska inte droppa något på marken förrän spelet är etablerat (minst 5 minuter). Alternativet är snabbvägen dvs skapa priv game, droppa snabbt och in igen med annan char inom en minut, men det är mindre säkert.

Jag har förlorat ganska mycket på att mula solo när ingen polare är inne samtidigt. Skaffade ett till serial och mular efter det safe. Går lite långsammare än att mula solo men det är ju inget kul att förlora prylar i onödan...
Yes, det gjorde han. Direkt efter att jag skapat gamet så droppade jag av mig allting, sedan stod jag bara i town och 'idle:ade'. Skummast var ju att ett item låg kvar! (aldur's vapen). Så jävla frustrerande. Igår dog min amazon som jag fyllt med gear (inkl skiller som jag precis hittat ), och idag blir jag av med allt annat. Börjar bli bra less! Allting i HC, fyi


EDIT: För att klargöra; Jag lämnade aldrig gamet med min main. Han bara stod där och såg blek ut, sen vips så vart allt borttrollat :s
Citera
2011-08-14, 00:33
  #12009
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapten zoom
Yes, det gjorde han. Direkt efter att jag skapat gamet så droppade jag av mig allting, sedan stod jag bara i town och 'idle:ade'. Skummast var ju att ett item låg kvar! (aldur's vapen). Så jävla frustrerande. Igår dog min amazon som jag fyllt med gear (inkl skiller som jag precis hittat ), och idag blir jag av med allt annat. Börjar bli bra less! Allting i HC, fyi


EDIT: För att klargöra; Jag lämnade aldrig gamet med min main. Han bara stod där och såg blek ut, sen vips så vart allt borttrollat :s

Du kan få runor och annat bajs om jag har imorgon om du behöver, om du spelar HCL alltså.
Citera
2011-08-14, 00:55
  #12010
Medlem
kapten zooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perhammar
Du kan få runor och annat bajs om jag har imorgon om du behöver, om du spelar HCL alltså.
Ja tack gärna, vilken härlig klapp på axeln! Jag har lagt till dig i /f o försökt whispra dig i dagarna men jag antar att du hård-farmade då Jag kommer sitta inne på bnet nästan hela dagen imorgon. Ska försöka hugga tag i dig då. Nu är det sängen.

Oh ye, HCL
Citera
2011-08-14, 01:11
  #12011
Medlem
zxqs avatar
Folk spelar alltså fortfarande detta spel :O Rotade fram det ur garderoben när jag såg denna tråd, och nu jävlar ska det spelas!
Citera
2011-08-14, 01:15
  #12012
Medlem
Nån som kan hjälpa mig med mitt problem?

"Hej jag har de klassiska problemet med att jag inte kan komma in på battlenet.. Eller jag kan komma in på Asia men bara på Asia, har listat ut att de är min router som är skurken för de funkar när jag var på lan och när jag kör med internet genom telefonen. Har öppnat port 4000, 6112-6119 och kontrollerat så att dom är öppna, vad kan de vara som är fel!?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in