Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-07-02, 10:54
  #13
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dove of Peace
En riktigt ruggig vittnesskildring. Man får rysningar.

Det låter ju som att det skulle kunna vara 3 generationer, kan det vara så enkelt att pappa och farfar/morfar plockar hem en oregerlig unge som hellre vill vara med sina knarkarkompisar alt. äldre pojkvän än med sin familj?

Det svala mediaintresset beror på att det inte anmälts något saknat barn som passar in på händelsen.
Håller med dig angående släktskap och oregerlig unge, men hoppas att det inte är för att hon vill vara med sina "knarkarkompisar" om åldern (12-13 år) stämmer. Naturligtvis inte om hon är äldre heller. Men jag har svårt att se att något sånt ligger bakom om åldern stämmer.

Jag upprepar min fråga om någon vet om dom brittiska asfaltsterroristerna härjar i området?
Citera
2008-07-02, 11:00
  #14
Medlem
Jösses, vad det står lite i media om detta.
Citera
2008-07-02, 21:37
  #15
Medlem
Sunghirs avatar
Vad gäller reg-skylten tror jag det kan vara polsk. Det dräller av polska gästarbetare i och kring Olofströmstrakten såhär års.

Om polska reg-skyltar:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle...ates_of_Poland
"These plates use black text on yellow background with additional picture of an oldtimer on the right side. Only cars older then 25 years and out of production for 15 years are eligible to be registered as oldtimers"

Den vita kombiskrotbilen var nog äldre än 25 år.


Fast bilen kan också ha varit NL-märkt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle...he_Netherlands
Citera
2008-11-05, 23:12
  #16
Medlem
Serpicos avatar
wtf

var iallafall bara en holländsk familj som hade problem med sin struliga fjortisunge som inte ville vara med o campa me familjen o rymde ifrån campingen, så farsan o någon äldre bror drog ut o leta efter hennef ör att hon ej skulle dra o göra något dumt, sau! utrett!
Citera
2008-11-06, 12:37
  #17
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serpico
var iallafall bara en holländsk familj som hade problem med sin struliga fjortisunge som inte ville vara med o campa me familjen o rymde ifrån campingen, så farsan o någon äldre bror drog ut o leta efter hennef ör att hon ej skulle dra o göra något dumt, sau! utrett!

Verkar vara "case closed". Det var ju väl att det inte handlade om något allvarligare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback