Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-10-17, 22:59
  #13
Medlem
BlueMarbles avatar
http://hanna-hydro.com/

Ingen susning om denna. Aldrig hört om den förut Jag råkade snubbla över hemsidan, bokstavligt talat.

edit; länken bråkade...
Citera
2012-10-18, 08:40
  #14
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarble
http://hanna-hydro.com/

Ingen susning om denna. Aldrig hört om den förut Jag råkade snubbla över hemsidan, bokstavligt talat.

edit; länken bråkade...
Varför spontandroppar du namnet på en butik du inte beställt något från? det är ingen listtråd det här.
Citat:
Mall.

Namn på growshop:
Internet adress:
Betygsätning: (1-10)
Leveranstid:
Kort komentar:
Citera
2012-10-18, 23:41
  #15
Medlem
BlueMarbles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidPåverkad
Varför spontandroppar du namnet på en butik du inte beställt något från? det är ingen listtråd det här.

Kan ett rimligt antagande vara att få fram lite information om den utan att starta en ny tråd(?)
Citera
2012-10-19, 08:34
  #16
Medlem
AlltidPåverkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMarble
Kan ett rimligt antagande vara att få fram lite information om den utan att starta en ny tråd(?)
Ja det är ju en anledning iaf....

Sidan ser bra ut (jag har kollat in den förr) samt spanat lite men hittade då bara en tråd på 4 inlägg i företagsskvaller så jag la det på is. HannaHydroponics är ju annars tillbehör såsom ec-mätare ect.

Jag tänker inte vara först med att beställa iaf.
Citera
2012-11-03, 16:55
  #17
Medlem
Namn på growshop: Privatperson
Internet adress: http://www.fyndtorget.se/annons.php?id=140529
Betygsätning: 8/10
Leveranstid: 4h!
Kort kommentar:
Jag velade länge då informationen på sidan inte var fullständig. Säljaren bor nära mig och erbjöd hemleverans och att jag skulle få prova produkten. Mycket nöjd med kvalitéen och bemötandet.

+Pris!
+Bemötande
+Leveranstid

-Säljer endast denna growlighten och ingen kringutrustning, priset vägde dock upp.
Citera
2012-11-13, 12:40
  #18
Medlem
dresscodeaddicts avatar
Namn på growshop: Hydrogarden
Internet adress: www.hydrogarden.se
Betygsätning: 10
Leveranstid: 3 arbetsdagar. beställde torsdag kväll, hämtade ut måndag.
Kort kommentar: beställde varor för ca 3 lax. måste ha blivit något fel hos dom, beställde 3 st dripcap (29 kr/st) fick 10 st istället. Julen kommer tidigt ibland
Citera
2013-04-03, 23:37
  #19
Medlem
Har kollat runt lite och jag skulle inte lita på detta företag. Tok billiga saker mellan 500 till 1500kr billigare på vissa saker. Det är heller inte ett svenskt företag enligt momsregistret samt att hanna-hydro vill mörka det genom att inte uppge landsnummer på deras about: sida. En konstig sak är att 1, vissa tält förekommer som paket billigt men inte säljs separat2, ingen information eller dålig sådan om viktiga detaljer på många varor. Seriösa säljare skulle aldrig utelämna viktig information.. Bara vad jag tycker och funderar över..Hoppas någon vågar göra ett större köp och rapportera och vi blir glatt överaskade :-). Tyvärr missade dom ett stort inköp av mig på ca 15,000, bygger just nu ett legalt grow room för tropiska växter för en klient :-(
Citera
2013-04-20, 17:43
  #20
Medlem
Hanna hydro ska man akta sig för. Otroligt lång väntetid och du får tyvärr inte det du beställer. Jag håller mig till de svenska butikerna, även om det blir fel så blir man i slutändan kompenserad. I Sverige har du som konsument rättigheter medan bolag som inte ens är registrerade här lätt kan strunta i detta.
Citera
2014-01-15, 12:28
  #21
Medlem
BlueMarbles avatar
Kan meddela att Hanna-Hydro levererade beställda grejjer, men dom hade inte bråttom. Tog kring 2 veckor att få hem prylarna.

Jag grönar dem, men rekommenderar dem inte.


De fungerar som nån typ av leverans-brygga antar jag.
Har man inte bråttom kan det vara ett bra alternativ då de håller priserna på riktigt trevlig nivå.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback