Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-27, 22:46
  #1
Medlem
Tankishs avatar
Nu när man kan installera .wad filer på sitt wii, borde det inte vara möjligt att göra en MSN-klient till WIi:et då och installera den med Twilight hack?
Citera
2008-07-06, 15:58
  #2
Medlem
Tankishs avatar
Ingen som vet?
Citera
2008-07-06, 23:16
  #3
Medlem
Använd någon online-klient istället? Typ ebuddy.com.
Citera
2008-07-09, 20:46
  #4
Medlem
Tankishs avatar
Det blir ju lättare om man redan har en som program, så går det snabbare
Citera
2008-07-10, 07:52
  #5
Medlem
Flakons avatar
Kommer väl knappast vara särskilt smidigt att använda ändå. Tycker det tar ganska lång tid att skriva med wiimote:n och i chat-klienter så vill man ju skriva snabbt.

Har svårt att tänka mig att det kommer vara en av de högre prioriterade sakerna i dagsläget.
Citera
2008-07-20, 19:13
  #6
Medlem
Tankishs avatar
Till 360 finns det ju sånt här Messenger-Kit, borde finnas till Wii också.
Citera
2008-07-20, 21:04
  #7
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Kommer väl knappast vara särskilt smidigt att använda ändå. Tycker det tar ganska lång tid att skriva med wiimote:n och i chat-klienter så vill man ju skriva snabbt.

Har svårt att tänka mig att det kommer vara en av de högre prioriterade sakerna i dagsläget.


De senare IOS-versionerna har stöd för USB-tangentbord, så den prylen borde inte vara nåt problem. Frågan är bara varför man skulle vilja använda MSN på sin Wii när man har en dator som gör jobbet bättre. Jag förstår det om det är frågan om en handheld spelmaskin, den kan man ju ha med sig vart man än går. Men en Wii är ju lika stationär som datorn :>
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback