2008-06-27, 17:38
Medlem
quinns avatar
Jag har laddat hem photoshop från tpb, när jag dubbelklickar på setup filen händer ingeting. Bokstavligen ingeting.

Varför? Hur öppnar jag den?

Tack på förhand
Citera
2008-06-27, 18:07
Medlem
snusemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quinn
Jag har laddat hem photoshop från tpb

Ajabaja piratkopiering

Har du kollat i aktivitetshanteraren om processen har startat?

Det är ju så att när man laddar ner piratkopierade grejer så vet man inte alltid vad man får. Har du kollat bland kommentarerna på torrenten hos tpb kan ju finnas fler med ditt problem och någon har säkert löst det.
Citera
2008-06-27, 18:32
Medlem
luddekluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuseman
Det är ju så att när man laddar ner piratkopierade grejer så vet man inte alltid vad man får.

Med lite otur har du lyckats ladda ned ett mindre virus och filen du startar faktiskt funkar, men att den bara startar en process och lägger sig i bakgrunden och väntar på rätt tillfälle.

Att uppmana till brott ska man ju inte göra, men ska du tanka på tpb så ska du iaf kolla den torrenten med mest seeders/leechers. Eftersom du tankar ett sådant populärt program så borde du lätt kunna se vilken som är den mest populära torrenten.
Citera
2008-06-27, 19:01
Medlem
quinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuseman
Ajabaja piratkopiering

Har du kollat i aktivitetshanteraren om processen har startat?

Det är ju så att när man laddar ner piratkopierade grejer så vet man inte alltid vad man får. Har du kollat bland kommentarerna på torrenten hos tpb kan ju finnas fler med ditt problem och någon har säkert löst det.
Citat:
Ursprungligen postat av luddekludde
Att uppmana till brott ska man ju inte göra, men ska du tanka på tpb så ska du iaf kolla den torrenten med mest seeders/leechers. Eftersom du tankar ett sådant populärt program så borde du lätt kunna se vilken som är den mest populära torrenten.

Jag har kollat aktivitetshandlaren.

Jag valde min torrent väl. Onödigt många seeds och många goda kommentarer!
Därför vågar jag lite på att ett virus inte är problemet och frågar här.

Hoppas att någon kan rädda mig?
Senast redigerad av quinn 2008-06-27 kl. 19:10.
Citera
2008-06-27, 19:43
Medlem
Kanske är setup.exe länkad till en Windows Installer (install.msi/setup.msi) som ofta brukar ligga i en Bin/ eller Setup/ kattalog. Prova starta upp den istället om det existerar någon, det brukar vara lösningen för mig. :-)
Citera
2008-06-27, 20:34
Medlem
quinns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3zk
Kanske är setup.exe länkad till en Windows Installer (install.msi/setup.msi) som ofta brukar ligga i en Bin/ eller Setup/ kattalog. Prova starta upp den istället om det existerar någon, det brukar vara lösningen för mig. :-)
Där fick du mig att tro att jag var räddad ett tag, men hittade inget sådant. Jag sökte altså i den nerladdade mappen, rätt?

Jag laddade ner ytterligare en photoshop men samma problem där. Sjukt irriterande.
Det måste finnas någon lösning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in