Citat:
Ursprungligen postat av
BrutusBeefcake
Vet inte om du såg mitt svar, hamnade lite dumt på sista sidan så postar det igen
Inte väldigt mycket nytt som släppts ännu, Attack on Titan som jag skrev om lite längre upp är ett tips, men du borde se den megahög för bästa effekt! Joker Game har kommit också, men den har jag inte hunnit se än så vågar inte säga något. Annars verkar det mest vara koreansk mjukporr som laddas upp nuförtiden...
asiatorrents har bytt namn! Det ligger numera på avistaz.to/movies
Men hade du ett account på asiatorrents så kommer du in med samma på avistaz och skall icke ha förlorat varken bonuspoäng eller upload. Allt skall vara som förut, sidan har förbättrats till tusen och är riktigt fin nu!
Jag gillade verkligen Cafe Lumiere, så skall titta in den du rekommenderade till BM
Tror det är mig du kan förväxlat med, skrev en recension på Lumiere tidigare iår, gav den 4/5
Nej jag hade missat svaret, ska kolla upp de där.
Jag ordnade reda på kontot där efter ett tag och överförde det till nya så nu är det lugnt, tack för hjälpen ändå!
Ja den är bra faktiskt, den där Tokyo.Sora är bra också, den är uppbyggd på samma sätt ungefär, ska själv se om den vid något tillfälle faktiskt, men minns att den var bra!