Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Om du vill ha en annan rå och sjuk japansk film ska du kika in denna;
http://www.imdb.com/title/tt0450004/
Såg den själv för snart exakt ett år sedan men minns inte mycket, blev sugen på den igen då dom snackade om den i en genrefilmspodcast.
Då bägge bara låg på en dryg timme så ska jag försöka se båda två under dagen!
Eat the Schoolgirl tror jag att jag jag har i nån disk någonstans, jag ska leta lite och se om jag hittar den. Men har bestämt för mig att jag ska ha både den och
Stacy.

Det ska bli intressant faktiskt!
Citat:
Ursprungligen postat av InternationalWOT
Förklaringen hittar du förmodligen i det faktum att många i tråden haft åratal på sig att se och sätta sig in i östasiatiska filmer. Särskilt Japanska rullar tycks vara ett område som många gillar att följa lite extra.
Har för övrigt någon fått tag på subs till "
the thieves" än/vet när de kommer. Antar att ingen heller sett miikes nya "
For Love's Sake" än heller? Har ögnat båda ett bra tag och är väll de nysläpp som jag i dagsläget ser fram mest emot.
Tsukamoto har ju också nysläpp på G och vet att folk gillar honom också

Nej jag håller ögonen öppna efter subs till
The Thieves, den verkar lovande och tror den kan vara bra faktiskt! Miike´s nya kände jag inte ens till faktiskt, och inte att Tsukamoto hade en ny på G heller. Men båda två är ju intressanta och bra regissörer som jag gillar för det mesta! Speciellt Tsukamoto är en favoritregissör helt klart. Drog hem nån ny film av honom nyligen som jag inte hunnit se ännu...
Tack för uppdateringen i alla fall!
Var har du hållit hus förresten? Jag har märkt lite frånvaro i tråden här, och tempot har blivit lite för lugnt när inte du är här och skriver...