Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-08, 11:14
  #253
Avstängd
Finns det någon funktion som göra att man kan spara/extrahera ut alla filerna till någon plats på hårddisken, från en spellista?

Har gjort en spellista till bilen på över 100 låtar. Men nu vill jag ha alla som kopior? i en mapp så jag bränna dem på CD.
Citera
2015-12-10, 16:22
  #254
Medlem
Out-of-Steps avatar
Ger det en chansning. Någon som har ett tips på hur man ska ordna upp när en samlingsskiva innehåller flera olika album? Dvs inte det vanliga med samma namn och bara annat nummer på disken utan att hela albumnamnet faktiskt är annorlunda men ändå ska kopplas till samma "collection"?
Någon som vet?
Citera
2016-02-08, 22:37
  #255
Avstängd
xenix1s avatar
Någon som vet hur man konverterar en bunt med mappar innehållande FLACs till mp3, och sen att mp3-filerna hamnar i rätt mapp som de ska vara i. Så som det är nu så hamnar alla i en enda mapp.

Någon som vet?
Citera
2016-03-24, 13:44
  #256
Medlem
alroberts avatar
någon som använder bubbleupnp och chromecast? Försöker spela mina FLAC låtar på min dator men det laggar något grovt
Citera
2018-12-13, 15:44
  #257
Medlem
oväns avatar
Går det att stänga av inläsning av metadata när ett spår läggs i spellistan, typ som i Winamp "read metadata only when file(s) are played"?
Citera
2018-12-17, 11:08
  #258
Medlem
oväns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
någon som använder bubbleupnp och chromecast? Försöker spela mina FLAC låtar på min dator men det laggar något grovt

Prova att öka output buffer till 5000ms?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback