Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-25, 20:17
  #1
Medlem
fredricoss avatar
Vad är så bra med detta program?

Vilket är det bästa programmet för musik?

Vad är skillnaderna mellan winamp och foobar?
Citera
2008-06-25, 20:20
  #2
Medlem
Jag tycker att iTunes/Winamp är bästa programmen för musik ..
Citera
2008-06-25, 20:22
  #3
Medlem
fredricoss avatar
Jag gillar winamp men är sugen på att veta mer om andra spelare.
iTunes tycker jag bara är krångligt.
Citera
2008-06-25, 21:10
  #4
Avstängd
Chemists avatar
Imo är Foobar 0.9.4.5 de bästa musik programmet som finns. Det är stilrent, enkelt och tar inte upp massa onödigt minne.
Citera
2008-06-25, 21:24
  #5
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemist
Imo är Foobar 0.9.4.5 de bästa musik programmet som finns. Det är stilrent, enkelt och tar inte upp massa onödigt minne.

Okej, finns det något foobar kan göra som inte winamp kan? Eller är det bara att programmet är "enkelt" och inte tar upp onödigt minne som uppskattas så mycket?
Citera
2008-06-25, 21:53
  #6
Avstängd
Chemists avatar
Skulle väl vara att man kan ha flikar med playlists precis som i firefox. Men som sagt, jag använder det bara för att de är så pass enkelt som de är.
Citera
2008-06-25, 21:56
  #7
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemist
Skulle väl vara att man kan ha flikar med playlists precis som i firefox. Men som sagt, jag använder det bara för att de är så pass enkelt som de är.


Okej, tackar för svaret=)!
Citera
2008-06-25, 21:59
  #8
Medlem
krijgenics avatar
Du kan få ditt Foobar2000 i stort sett att se ut som vad som helst. Det är en av styrkorna i programmet. Det är väldigt skalbart, och det finns mängder av plugins.

Ta en titt här så har du lite exempel, http://customize.org/foobar.
Citera
2008-06-25, 22:17
  #9
Avstängd
Chemists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krijgenic
Du kan få ditt Foobar2000 i stort sett att se ut som vad som helst. Det är en av styrkorna i programmet. Det är väldigt skalbart, och det finns mängder av plugins.

Ta en titt här så har du lite exempel, http://customize.org/foobar.


Usch för nya foobar, gamla ska det vara
Citera
2008-06-25, 23:43
  #10
Medlem
Manny Calaveras avatar
Jag började köra foobar för ett tag sen.
Det jag gillar med den är främst att den är enkel, går att ändra mycket och bra bibliotek och sök
Citera
2008-06-26, 00:00
  #11
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krijgenic
Du kan få ditt Foobar2000 i stort sett att se ut som vad som helst. Det är en av styrkorna i programmet. Det är väldigt skalbart, och det finns mängder av plugins.

Ta en titt här så har du lite exempel, http://customize.org/foobar.

Får man låna tråden lite och ställa en fråga? Hur tusan ändrar man skin? jag la mapparna från .rar in i Foobar mappen men de blev ju uppfuckat
Citera
2008-06-26, 00:01
  #12
Medlem
Körde foobar2000 ett tag.
Dels för att det är så snyggt(skins) och för att det är så enkelt att samla allt i spellistor..

Dock så tröttnade jag och gick tillbaka till iTunes!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback