Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-08, 22:02
  #241
Medlem
Flash_2008s avatar
Finns det inte info om idioterna som sköt dom 2 killarna?

Information om triggerhappy
Citera
2008-09-08, 23:41
  #242
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Jag känner Mohamed väl och jag kan bekräfta att det är långt ifrån...

ok. Jag känner inte Mohamed och beskrev endast det som stod att läsa i aftonhoran. Förstår du då vad jag menar?

Förresten, vad menar du? långt ifrån den bilden som aftonhoran ger åt vilket håll? Ska jag tolka det som om att Mohamed är yrkeskriminell och visst med i gäng och dylikt. Eller ska jag tolka det som om att han inte har haft en tuff uppväxt och alltid har varit guds snällaste barn? förklara dig...
__________________
Senast redigerad av anna_83 2008-09-08 kl. 23:44.
Citera
2008-09-09, 00:22
  #243
Avstängd
Inte läst tråden! men följde det som hände, det är ju förbannat galet att man kan få ett sådant billigt straff för detta. Det är så jag spyr!

Jag hade jagat upp dom djävlarna och kapat händerna på dom!

Sitta och skrävla på kåken om detta, skall kolla var han hamnar om man känner någon där som kan slå han med några biljardbollar i huvudet.
Skyddstillsyn för en????
är ju för fan en skam och fritt fram skjuta och sparka på gullepojkar, ni får ändå inga straff.
Citera
2008-09-09, 10:20
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash_2008
Finns det inte info om idioterna som sköt dom 2 killarna?

Information om triggerhappy


Triggerhappy var ordet:
http://frianyheter.wordpress.com/200...skottlossning/
Citera
2008-09-09, 14:01
  #245
Medlem
Qquads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Triggerhappy var ordet:
http://frianyheter.wordpress.com/200...skottlossning/

"Kostnaderna för försvaret och målsägandebiträdena, sammanlagt 304 916 kr skall stanna på staten."

Och vi skattebetalare böjer oss framåt och betalar, som vanligt...
Citera
2008-09-09, 14:08
  #246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qquad
"Kostnaderna för försvaret och målsägandebiträdena, sammanlagt 304 916 kr skall stanna på staten."

Och vi skattebetalare böjer oss framåt och betalar, som vanligt...

Om man till det lägger:
-Polisinsatsen som händelsen genererade.
-Vårdkostnad för de två offren.
-Skadestånd till offren(JA de lär hamna på skattebetalarna med)
-Sjukpenning och diverse åtgärder, med all sannolikhet livet ut för en utav offren.
-Plats på anstalt för GM

Då kan du nog ta den summan, multiplicerat med en faktor hundra innan vi har den totala kostnaden
Pengar som mina far och morföräldrar slet ihop med sitt blod och svett
Citera
2009-02-04, 16:57
  #247
Medlem
Bosnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Inte läst tråden! men följde det som hände, det är ju förbannat galet att man kan få ett sådant billigt straff för detta. Det är så jag spyr!

Jag hade jagat upp dom djävlarna och kapat händerna på dom!

Sitta och skrävla på kåken om detta, skall kolla var han hamnar om man känner någon där som kan slå han med några biljardbollar i huvudet.
Skyddstillsyn för en????
är ju för fan en skam och fritt fram skjuta och sparka på gullepojkar, ni får ändå inga straff.

Där han sitter har han det bra med vänner som står bakom hans rygg, du ska ingenting.
Citera
2009-02-04, 18:47
  #248
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bosnie
Där han sitter har han det bra med vänner som står bakom hans rygg, du ska ingenting.

Bra väner du har! "fotbollen höl han borta från allt" du är ju riktigt skruvad, vad jag gör har jag aldrig frågat någon under över 30 år i den här branchen, och dig skiter jag fulkomligt i! han har vänner bakom sin rygg, skulle jag bry mig?
vad fan vill du säga med det---bra att han har någon vän!
Citera
2009-04-25, 16:36
  #249
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Ving
Jag känner många som bor i Biskopsgården som inte har en picka i bilen. Biskopsgården är inte Compdon hur gärna tonårswannabegangsterna än vill det. Och trots att det inte är Compdon så var det ändå bättre där för 20 år sedan.
"compdon" och "compdon", It´s called COMPTON you stupid ass fuck!
De enda med pistoler är de kriminella, end of the story där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback