Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-24, 01:22
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
http://www.youtube.com/watch?v=cZur7...eature=related

Dog killen i slutet eller? Han vart sparkad mot sidan av skallen 4-5 gånger mot örat, sen 5-6 slag i ansiktet när han redan var helt knockad. Kan sätta hur mycket som helst på att han vart döv på ena sidan och antagligen fick en och annan hjärnskada.
heh, han gjorde misstaget att köra hederligt och låta den andra ställa sig istället för att avsluta han direkt. hoppas ''vinnaren'' åker på en rejäl misshandel med brutna ben på köpet
Citera
2015-05-07, 21:31
  #14
Medlem
Sidan är nere, vad hittar man alla videos, helst hela då.
Citera
2015-05-08, 10:02
  #15
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byllan1337
Sidan är nere, vad hittar man alla videos, helst hela då.

Da Youtubez.
Citera
2015-05-08, 19:37
  #16
Medlem
Vad går felony fight ut på? Att försöka döda varandra eller vadå?

PS: Jag är ny på ämnet.
Citera
2015-05-11, 09:35
  #17
Medlem
Krasst sett så tussar man ihop 2kåkfarare från olika gäng som får puckla på varandra ute i nån öken och filmar det hela.
Ganska underhållande och väldigt osmakligt.
I nån fight slåss dom med stavar och bits.
Citera
2015-05-18, 16:23
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Krasst sett så tussar man ihop 2kåkfarare från olika gäng som får puckla på varandra ute i nån öken och filmar det hela.
Ganska underhållande och väldigt osmakligt.
I nån fight slåss dom med stavar och bits.

haha det är STR8 JACKET vs Dennis (Jonah Hill kopia) ;D STR8 JACKET ser ut som en tvättäkta galning, Kolla in ögonen på karln under intervjun.

https://www.youtube.com/watch?v=7T9n8YhJGGk
__________________
Senast redigerad av TooL 2015-05-18 kl. 16:28.
Citera
2015-05-24, 22:54
  #19
Medlem
felonyfights dot com och consvscons dot com är ju inte aktiva eller uppe. Är det någon som vet var man kan se full videos och ja jag vet att youtube finns men där är inte full videos, direkt det är lite blod på youtube så tar youtube bort det.
Citera
2015-05-25, 07:39
  #20
Medlem
Hahahaha.
Ja jävlar där var ju idioten..
Fyfan det kryper i hela mig när han ligger över o morrar och biter den stackarn i ansiktet.
Vilken jävla panik.
Citera
2015-05-26, 12:39
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byllan1337
felonyfights dot com och consvscons dot com är ju inte aktiva eller uppe. Är det någon som vet var man kan se full videos och ja jag vet att youtube finns men där är inte full videos, direkt det är lite blod på youtube så tar youtube bort det.

Någon som har ett svar?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback