2023-02-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tja. Det har ju gått femton år eller så. Inte olik men finns säkert tusen andra som är lika lika.

Fräschare än jag hade väntat mig.

Hon blev ju misstänkt för misshandel av en person (målsägandes namn står som sekretess ) jag antar att det är ett av hennes barn och detta var redan 2018..

Fattar inte varför hon inte blev topsad redan då. Detta känns som tjänstefel av polis osv för vid denna tidpunkt hade man kunnat åtala henne (15 års preskribering på detta brott och då vid den tidpunkten hade det bara gått 13 år)

Tror att rättsväsendet kommer få en hel del kritik här när media börjar granska hennes historik för det känns som att man gjort en hel del tabbar
Citera
2023-02-11, 18:17
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Billdalsmannen avslöjades väl av att han topsades efter att ha begått brott mot sin son?
Nej, han avslöjades eftersom sonen hade begått ett brott och blivit topsad. När det blev tillåtet att söka även efter liknande DNA-träffar hittade polisen stora likheter mellan sonen och GM:s DNA. Pappan blev då intressant och han topsades.
Citera
2023-02-11, 18:18
Medlem
"Undantag är uppgifter som är allmänt kända, eller om det rör sig om uppgifter som personen själv spridit."

Om hon själv lagt ut bilderna på internet eller någon gjort med hennes samtycke och sedan låtit bilderna vara kvar på internet så borde väl bilderna omfattas av det undantag som citeras i regel 1.12
Citera
2023-02-11, 18:19
Medlem
Nästintill säker på att expressen följde våra diskussioner här i torsdags och igår tills moderatorn röt till och påpekande att vi inte fick diskutera denna person.

Sedan har de säkert tagit kontakt med henne
Citera
2023-02-11, 18:19
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Nej, han avslöjades eftersom sonen hade begått ett brott och blivit topsad. När det blev tillåtet att söka även efter liknande DNA-träffar hittade polisen stora likheter mellan sonen och GM:s DNA. Pappan blev då intressant och han topsades.
Konstigt då att hon inte åkte dit på att sina kriminella släktingar topsades.
Citera
2023-02-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Jag har men jag måste bara bli klar med om det är x eller ss.

Som jag förstår det så är det x som vi pratar om då denna verkar varit gravid vid tingpunkteb

Mycket intresserad av bild och identitet!
Citera
2023-02-11, 18:21
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastareborg
"Undantag är uppgifter som är allmänt kända, eller om det rör sig om uppgifter som personen själv spridit."

Om hon själv lagt ut bilderna på internet eller någon gjort med hennes samtycke och sedan låtit bilderna vara kvar på internet så borde väl bilderna omfattas av det undantag som citeras i regel 1.12

Det är inte hon som lagt ut dem. Möjligheten att ta bort dem ligger sannolikt i praktiken utanför hennes kontroll.

Vidare publicerades de sannolikt innan hon fick skyddade personuppgifter.
Citera
2023-02-11, 18:22
Medlem
Taggads avatar
Citat:
https://www.expressen.se/nyheter/mar...och-hoggravid/

(Bakom betalvägg.)
Rosa mjukisbyxor, höggravid i högklackat? Låter lite svajigt.
Citera
2023-02-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Fast det gäller väl en kvinna som det spekulerades om, inte just gärningskvinnan?

Citat:
Ursprungligen postat av mastareborg
Förresten kan vi nog avföra en någon som tidigare har diskuterats då denna person tydligen var höggravid när mordet begicks.
Vad säger ni nu då?
Citera
2023-02-11, 18:24
Medlem
Citat:
Det är inte hon som lagt ut dem. Möjligheten att ta bort dem ligger sannolikt i praktiken utanför hennes kontroll.

Vidare publicerades de sannolikt innan hon fick skyddade personuppgifter.

Precis. Folk kommer säkert hitta oavsett men bäst att inte lägga ut
Citera
2023-02-11, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barack.Obola
Vad säger ni nu då?

HAHAAHHA jag visste att du skulle skriva något! Yes du hade rätt
Citera
2023-02-11, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Precis. Folk kommer säkert hitta oavsett men bäst att inte lägga ut

De är så lättåtkomliga alltså? Det är bara jag som är korkad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in