Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-06-20, 03:40
  #25
Medlem
Adolf bittlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Onödig tråd. Ungefär som att starta en tråd och fråga om ni antifeminister håller med Adolf Hitler. Givetvis finns det ingen som håller med henne och det är därmed toktråkigt att försöka diskutera henne, hennes sjukdom heter förövrigt rasism.

Adolf var en fin man förfan!
Citera
2008-06-21, 15:32
  #26
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Jag tycker att alla vita män skall skaffa sig en eller negress eller en asiatiska så alla vita feminister kan ligga där hemma och onanera med staven…



Jag håller mig till den linjen
Citera
2008-06-21, 15:48
  #27
Medlem
A-Hs avatar
Måste kännas bra för alla svenska tjejer därute att Joanna Rytel är deras förespråkare.

Men vänta lite har ni sett hur hon ser ut? Kanske mysteriet är på väg att lösas.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...l-_168548w.jpg
__________________
Senast redigerad av A-H 2008-06-21 kl. 15:53.
Citera
2008-06-21, 17:11
  #28
Medlem
Hon är najs! Någon måste stå upp mot den vita mannen. Istället för att hata henne borde du avguda henne. Kvinnor och negerer har blivit nedtryckta i århundraden, äntligen gör någon något emot det!
Citera
2008-06-21, 20:26
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
Måste kännas bra för alla svenska tjejer därute att Joanna Rytel är deras förespråkare.

Men vänta lite har ni sett hur hon ser ut? Kanske mysteriet är på väg att lösas.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia...l-_168548w.jpg
Fast på den här bilden är hon rätt snygg:
http://svt.se/content/1/c8/01/09/67/72/rytel.jpg
Citera
2008-06-22, 16:30
  #30
Medlem
DevilMayCrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Urk. Jag debatterar med en "rasmedveten" debattör och debatten blir intressantare och lättare om han förstår vad jag står i frågan kring raser.


Så då erkänner du att det finns raser?
Citera
2008-06-22, 16:34
  #31
Medlem
Hon är väl inte så mycket värre än den yttersta Flashback-högern, fast omvänt då såklart.
Citera
2008-06-22, 16:42
  #32
Medlem
Apspektakels avatar
Åhh vad käck och rebellisk hon är!


Eller så var hon bara mobbad i skolan och hade inga vänner. I vuxenlivet var hon den minst lyckade från class of whatever. Detta gjorde henne väldigt arg, förmodligen gick hon ur skolan i samma veva som feminismen blev poppis i Sverige (orkar inte kolla upp hur gammal kärringen är) och hoppade således på detta tåget för att ventilera sin frustration över att hon aldrig fick följa med på fest eller knulla med dom populära killarna.
Citera
2008-06-22, 16:46
  #33
Medlem
Mediautrymmet finns där för dårarna att ta för sig av, Ja hon är en ful liten ättiksgurka till kvinna men som tur är kommer hon aldrig att bli stor utanför sin nisch.

Skulle ni vilja göra henne gravid?
Citera
2008-06-22, 16:50
  #34
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Mediautrymmet finns där för dårarna att ta för sig av, Ja hon är en ful liten ättiksgurka till kvinna men som tur är kommer hon aldrig att bli stor utanför sin nisch.

Skulle ni vilja göra henne gravid?

Hon hade väl ätit upp en efter samlaget.
Citera
2008-06-22, 17:09
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilMayCry
Så då erkänner du att det finns raser?
Herregud...
I frågan kring de påstådda rasernas existens.
Citera
2008-06-22, 17:16
  #36
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Skulle ni vilja göra henne gravid?
Kanske om hon var den sista kvinnan på jorden, men det är en svår fråga alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Hon hade väl ätit upp en efter samlaget.
Ja, precis som i Species-filmerna.
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2008-06-22 kl. 17:22.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback