Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-10, 19:36
  #157
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag vet inte var ni besökte Dominos men jag var på Dominos i Göteborg och där var det en turk/blatte som bakade pizzorna.

De bakar ju dem dock utifrån Dominos koncept. Med turkpizzor avses "vanliga" pizzerior som typ Muhammeds pizza och kebab.
Citera
2023-09-10, 19:39
  #158
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De bakar ju dem dock utifrån Dominos koncept. Med turkpizzor avses "vanliga" pizzerior som typ Muhammeds pizza och kebab.

Om det ändå är en MÖ-figur som gör pizzorna så äter jag den som är godast, och det är icke Dominos.
Citera
2023-09-10, 19:41
  #159
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Om det ändå är en MÖ-figur som gör pizzorna så äter jag den som är godast, och det är icke Dominos.

Menar du att samtliga "vanliga" pizzerior i Sverige gör bättre pizzor än Dominos?
Citera
2023-09-10, 19:44
  #160
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Menar du att samtliga "vanliga" pizzerior i Sverige gör bättre pizzor än Dominos?

Nej, det kan jag ju förstås inte säga eftersom jag inte besökt samtliga pizzerior i Sverige. Men den där jag bor håller klass.

Godaste pizzor har jag för övrigt ätit i Italien och Kroatien.
Citera
2023-09-11, 13:11
  #161
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag vet inte var ni besökte Dominos men jag var på Dominos i Göteborg och där var det en turk/blatte som bakade pizzorna.

Hos mig var det nån indier, inte för att det spelar nån roll, dom följer alla samma recept ändå på dominos. Inget fel på deras pizzor direkt men kan sakna pizzasalladen kanske. Gillar mest att man kan se på skärmen hur det går när pizzan gräddas och hur lång tid kvar osv...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback