2008-06-19, 02:26
Medlem
j0h2ns avatar
De har hemleverans, så nog stjäl de kunder. Priserna är inte speciellt annorlunda mot Pizza hut (särskilt som de levererar), som borde vara bästa jämförelsen.

Hoppas någon nappar..
Citera
2008-06-19, 02:54
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
Sätt dig och käka marulk då, om du hittar någon restaurang som har hemkörning och serverar det.

Dominos har en trevlig meny av panpizza och massa roliga tillbehör, typisk amerikansk fastfood med högre kvalitet än vad vi har på samma här i Sverige.

De hålls av många som bäst när det gäller panpizza. Gillar du inte panpizza utan tycker den är slätstruken och mesig handlar du inte på Dominos, utan går till en italiensk pizzeria med färska tillbehör och vedugnar...

Ja du din stackare, fast i franchiseträsket som du verkar vara.
Det måste väl även en inskränkt individ som du kunna inse att företagskedjor måste servera en aning slätstruken mat?
Jag har ätit slize bitar av panpizza i vanliga kvarterspizzerior i USA och det var fan så mycket bättre än alla kedjorna jag provat.
Citera
2008-06-19, 02:55
Medlem
DIEXELs avatar
Nu återstår det bara Little Caesar's, Wendy's o KFC!!!

Men lite sjukt att man inte får lön på tre månader när man är i Danmark. Sjukt värre.

Söder om Göteborg? Vafan det finns väl större städer längre upp.. Stockholm, Västerås, Örebro, Linköping, Karlstad, Norrköping osv... Snacka om att inte kunna Sverige.
Citera
2008-06-19, 03:01
Medlem
DIEXELs avatar
Nån som har käkat Dunkin' Donuts i USA?
Citera
2008-06-19, 08:28
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Nu återstår det bara Little Caesar's, Wendy's o KFC!!!

Men lite sjukt att man inte får lön på tre månader när man är i Danmark. Sjukt värre.

.

Det är väl inget unikt? Detsamma gäller Mcdonalds, Burger King och andra stora kedjor.
Citera
2008-06-19, 09:04
Bannlyst
Käkade på Dominos första gången i Paris för ett år sedan och tyckte det var gudomligt gott. De använder någon sorts krydda som de rullar degen i? Jag upplevde det inte som riktigt lika dyrt som Pizza Hut. De hade ett erbjudande när jag var där så man kunde köpa 2 pizzor för 11 Euro. Om (eller snarare när) Dominos kommer till Sverige så kommer jag bli en stammis direkt!

KFC är en annan kedja jag tror stenhårt kommer att komma till Sverige inom ett par år. Wendy's däremot är jag osäker på. Men det finns rykten som säger att Wendy's är påväg att öppna i Danmark.
Citera
2008-06-19, 13:47
Medlem
j0h2ns avatar
Citat:
Ja du din stackare, fast i franchiseträsket som du verkar vara.
Det måste väl även en inskränkt individ som du kunna inse att företagskedjor måste servera en aning slätstruken mat?
Jag har ätit slize bitar av panpizza i vanliga kvarterspizzerior i USA och det var fan så mycket bättre än alla kedjorna jag provat.

Haha... "fast i franchiseträsket", du var då för tragisk.

Inskräkt individ är jag då inte. Har precis som du ätit pizza på småställen i USA, och på en jävla massa andra ställen där, men mest från Dominos, eftersom jag gillar deras panpizza. Jag har även vart i Italien några gånger och ätit pizza, liksom på en massa andra ställen.

Att du ens äter pizza alls är väl fantastiskt med tanke på din värdelösa attityd

Tror sig ha sett något för att han ätit ljummen pizza ur nån jävla vagn i USA, tragiskt
Citera
2008-06-19, 15:49
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIEXEL
Nån som har käkat Dunkin' Donuts i USA?
Nej men i Berlin. Vadå då?
Citera
2008-06-19, 16:22
Medlem
j0h2ns avatar
TYcker inte Dunkin Donuts var något speciellt alls, men visst är det nice att köpa en låda med 20 donus
Citera
2008-06-19, 18:06
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schrail
Nej men i Berlin. Vadå då?

Visste inte att dom var internationella.. Var det bra då?
Citera
2008-06-20, 00:33
Bannlyst
Också nyfiken på Dunkin D! Skulle kunna åka till Tyskland bara för att testa. Någon som ätit på IHOP förresten?
Citera
2008-06-20, 10:46
Medlem
4thFloors avatar
Dominos är ju underbart! Cheese in crust, det är allt jag säger!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in