Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-06-19, 08:35
  #13
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Ja, det framgår ingenstans att han är utländsk medborgare. Svenskt personnummer dessutom.
En så kallad "pappersvensk". Lägger min röst på arab eller somalier.
Citera
2008-06-19, 11:06
  #14
Avstängd
Beccasins avatar
Tycker mest synd om honom , bra att han får vård.
Citera
2008-06-19, 11:31
  #15
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Tycker mest synd om honom , bra att han får vård.

Ja stackas kille som antastar småflickor.
Citera
2008-06-19, 11:46
  #16
Medlem
chillionaires avatar
Vilken trevlig pojke. Han kanske kan börja sälja vit sås till Kebab o Falafelhak?
Citera
2008-06-19, 18:05
  #17
Medlem
spwnzns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja stackas kille som antastar småflickor.

Stackars kille som är psykiskt sjuk?

Försvarar inte onanist-olle men är flickorna också psykiskt efterblivna?
Hade nån dragit i snabeln framför mig hade jag verkligen inte suttit kvar.
Citera
2008-06-19, 21:22
  #18
Avstängd
Beccasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja stackas kille som antastar småflickor.

Så folk som är sjuka är det inte synd om då? Kanske ska avrätta alla som är annorlunda. Jävla idiot.
Citera
2008-06-19, 23:37
  #19
Medlem
Fettogubbens avatar
Herregud.. Sjuka människor finns det. Konstigt att ingen på bussen (chaffisen borde väl sett?) gjorde något åt saken. Eller dom kanske gjorde det, bara att det inte framgick i artikeln?
Citera
2008-06-20, 12:08
  #20
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Så folk som är sjuka är det inte synd om då? Kanske ska avrätta alla som är annorlunda. Jävla idiot.

Det är inte jag som är idioten här. Tro mig.
Citera
2008-06-20, 12:14
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Det kan ju vara så att han trots sitt uppenbart arabiska namn är svensk medborgare. Blir lite svårt att utvisa honom då.
Dra in medborgarskapet. Hur jävla svårt ska det vara att fixa en sån lag? Bussrunkaren kan åka tillbaka dit han hör hemma, och runka på bussar där istället.
Citera
2008-06-21, 16:13
  #22
Medlem
Windom_Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beccasin
Kanske ska avrätta alla som är annorlunda.
Ja, men bara om de begår sjuka brott. Jag ser hellre att de utvisas än att de avrättas dock, i den mån det är möjligt att utvisa dvs. Jag tror inte på avrättning som straff då det alltid finns en risk att den dömde är oskyldig. Tom om han eller hon erkänner själv.

Att vara annorlunda är inte samma sak som att förgripa sig på småflickor. Man kan inte applicera "men det är ju synd om honom/henne" på alla sjuka människor som begår sjuka brott. De allra flesta vet naturligtvis att det de gör är fel. Se bara på intervjuer med våldtäktsmän, gång på gång läser man att de vet att det de gör är hemskt, men de väljer att göra det ändå, av rent egoistiska skäl. Många hävdar att de inte kan kontrollera sina sjuka impulser. Jag menar att de kan men inte vill.

De enda jag möjligen kan tänka "det är ju synd om honom/henne" om är de som är så knasiga i bollen att de inte ens vet att det de gör är fel, ungefär som en hund som inte förstår bättre.
Citera
2011-08-07, 10:14
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Hittade hans namn och telenummer. Synd att han inte lär vara anträffbar.

Född 86, hur sjutton har det kunnat gå så snett så tidigt?
Är han anträffbar 2011 ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback