2012-03-12, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seawald
har sett en del på sista tiden också, har dock inte sett de förr i tiden, när va dom aktiva?

Det är längesedan, vid 2004-2005 tiden typ.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seawald
angående trc V.S ner. tänk efter lite nu, vilka är de som är dom egentliga kungarna? ner målar visserligen rejäla brännare på tåg men de skulle ju vilken erfaren målare som helst kunna göra på stället där dom kör, trc kör massor av tåg OCH massor av gatupieces, ner är föredettingar som blivit lite gröna av avund och istället för att förssöka komma upp mer så går dom ut och drar lite streck över tags. ful stil.

Har du kört stället eller?
Citera
Medlem
Jekners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF?
Ehhh, detta va nog det roligaste jag läst på länge.

Då du verkar veta så himla mycket kan du ju svara på vilka i TRC som kör nu?
Är det soia bier mako eller??

Väntar spänt på ditt svar
Haha, flabben. Det liras inte bara i Malmö grabben. Du har nog inte så mycket koll som du tror. Jävla nerfanboy.
Citera
2012-03-12, 18:53
Medlem
Jekners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Har du kört stället eller?
Alla vet att man kan stå där och softa. Du med säkert. Det är pinsamt att ner måste spöa folk för att verka tuffa, det betyder enbart att dom är avundsjuka på allt annat som händer inom graffen.
Citera
2012-03-12, 18:59
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jekner
Haha, flabben. Det liras inte bara i Malmö grabben. Du har nog inte så mycket koll som du tror. Jävla nerfanboy.

jag vet med all säkerhet att jag har koll på 99% av allt som körs söder om helsingborg.
skitsamma om du har koll eller inte, verkar bara som hälften av alla som babblar här aldrig har varit i närheten av o lägga nåt vettigt tåg alls...

edit: haha "grabben"..
Senast redigerad av WTF? 2012-03-12 kl. 19:01.
Citera
2012-03-12, 19:34
Medlem
Alla vet att oas tar både trc och ner i fight.
Vem hade trc beef mot för 5-6 år sedan?
Citera
2012-03-12, 19:41
Medlem
Tråkigt om det ska se ut så här i stan.

http://i44.tinypic.com/ehxl79.jpg
Citera
2012-03-12, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BukTjack
Alla vet att oas tar både trc och ner i fight.
Vem hade trc beef mot för 5-6 år sedan?

Oas har inget med varken TRC eller NER att göra, jag hoppas du tänker på OHS!?
Citera
2012-03-12, 19:54
Medlem
Likwits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTF?
jag vet med all säkerhet att jag har koll på 99% av allt som körs söder om helsingborg.
skitsamma om du har koll eller inte, verkar bara som hälften av alla som babblar här aldrig har varit i närheten av o lägga nåt vettigt tåg alls...

edit: haha "grabben"..

Säg tre nya ner grejer från i år då? Visa något tåg? Inget ont om Ner men TRC kör mest och bäst i malmö just nu och den som säger något annat är antingen jävligt partisk eller har huvudet upp i röven.
Citera
2012-03-12, 21:49
Medlem
NER målar hundra gånger bättre än trc har aldrig sett någon riktig burner av trc på tågen som NER gör de är min åsikt iallafall
Citera
2012-03-12, 21:55
Medlem
insanemfs avatar
synd att det bråkas
Citera
2012-03-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thamalmo
NER målar hundra gånger bättre än trc har aldrig sett någon riktig burner av trc på tågen som NER gör de är min åsikt iallafall

Det bästa med beef är att det är en massa muppar på internet som beter sig som om det en omröstning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in