Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-30, 11:41
  #421
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Astley
Har någon några uppgifter om hur det tog slut mellan Dennis och Sara Almgren, som även hon spelade i bandet? Han var rätt knäckt efter det har jag för mig. Vad gör hon nu? Hon var en snygg böna!

Citat:
Ursprungligen postat av 495hardcore
Har inte en aning om hur det tog slut, men Sara har spelat gitarr med Marit Bergmans band i flera år. Just nu lirar hon mest bas i Masshysteri (tidigare The Vicious). Masshysteri ligger på Dennis label Ny Våg.

Sara ÄR fortfarande en snygg böna! Fast som allra, allra snyggast var hon för 3-4 år sen.
Gamla inlägg från er men jag tycker fortfarande Sara är en snygg böna nu när hon närmar sig 50-strecket. Sara är djävulskt cool och begåvad, hon har bara spelat i bra band under sin karriär.
Sara och Dennis är väl fortfarande bra vänner antar jag då de spelar tillsammans i INVSN.
Citera
2024-02-26, 18:51
  #422
Medlem
Så, hur går det för Eric Berglund? Lever han?
Citera
2024-02-27, 19:19
  #423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Jag tror det är anledning som du nämner plus att ungdomar slutade starta band och var inte längre så intresserade av subkulturer.

Tycker det låter som någonting positivt om färre ungdomar startar band.
Det finns alldeles för många band i Sverige och de flesta av dem är inget vidare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback